Eilen puhuttiin savu-saunasta.Mutta kuka on saunonut teltta-saunassa?

Olin kauan kauan sitten leirillä Hangon Bengtskärissä.Siellä leirin vetäjät kyhäsivät teltta-saunan,jossa sitten löylyttelimme

Avainsanat: teltta-sauna saunominen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.08.2009 - 20:53

Soneralla oli joitain vuosia sitten Ankkarockissa ja Ruisrockissa telttasauna, siellä.
Täällä oli viikko sitten linja-auto saunomista kaupan edessä mutta kuulin siitä liian myöhään, olisin varmasti ottanut löylyt ja pyöräillyt uimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.08.2009 - 20:43

kuului osana koulutukseen, telttasaunan rakentaminen ja siinä saunominen (1964)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 20:55

En oo ite mutta työkaverilla on sellainen ja se kyllä ylistää sitä maasta taivaisiin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 22:25

Olen joskus nuorena käynyt teltta-saunassa..oli ihan mukavaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 22:45

olen saunonut ...telttasaunassa .. saaressa leppäluodolla joka kuuluu velkuan saariryhmään , siellä meillä oli telttasaunakin...ym teltamajoituksia...ihania muistoja herää nytkin mieleen .. :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.08.2009 - 23:13

Olen saunonut teltassa ihan täällä lähistöllä maaseudulla. Se oli kyhätty järven rannalle. Oli aivan ihana kokemus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 00:58

veljenpojallani oli iso telttasauna yksi kesä, sielläpä tuli kylvettyä kerran

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 02:03

Mökkiä rakentaessa ensin kivikiuas kuunmamsksi ja sitten ameijan teltta päälle.oli jonkinlaiset lauteetkin olevinaan.melkein kun savusauna.hyvät löyllyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 04:50

Kuului saavutettuihin etuihin valtion puolelta Hirvensalmella ponttoonisiltaa rakennettaessa v. 1976. Parhaita kesiä ja luonnon helmassa oloa veneillen ja saunoen. Saatiin vielä 5 vrk:n kuntsarit päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 17:52

Olen ollut olkisaunassa , jääsaunassa,potkukelkkasaunassa ja saunalumilinnassa,mutta telttasaunaan en ole onnistunut kurkistamaankaan. Oiskohan tuo nyt niin tavoittelemisen arvoistakaan ? Tokko .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 18:54

Minä armeejassa vuonna -69

Lähteet:
Kaikkia on kokeiltu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 19:05

en itse ole saunonut teltta saunassa
sedällä semmonen oli kulta valtauksella
sotajoella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 23:30

Aikoinaan ois riparil ollu mahollisuus,mut jätimpä sen kokemuksen välii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.08.2009 - 00:55

en ole, tahdon tahdon tahdon!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 14:31

Kaverin sauna rempattiin, jolloin pihalla oli telttasauna koko kesän. Siinä tuli muutaman kerran saunottua.