Mitä tänään on ohjelmassasi?

Meillä kevyt siivous ja ihan kotona oleilua,kun eilen meni siellä linnoituksessa vähän pitkäksi.

Avainsanat: koti löhöily

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.08.2009 - 10:31

Töitä, töitä.

Lisätty: 02.08.2009 - 00:50

Nyt tuli päivä täyteen. Oikeastaan jo kolme tuntia sitten. Löhöilin kotona sohvalla ja katsoin Uskollisen Puutarhurin.
Sunnuntai onkin sitten lähes lepopäivä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.08.2009 - 10:34

Serkun rippijuhlat, ja illalla varmaan live-musiikin kuuntelua koska ihan tässä kotinurkilla on nyt Kajari, Kalajokisen kevyen musiikin festivaali :) Harmittaa vähän kun eilen siellä olisi ollut Kim Herold enkä päässyt kuuntelemaan. Mutta jospa tänä iltana kerkiäisin jotain kuuntelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 10:46

Matot on kuivaushuoneessa ja raahailen niitä sisään pitkin päivää sitä mukaa kun kuivavat. Kastuivat eilen ulkokuivauksessa sillä aikaa kun olin uimassa ja tuli taas rankka sadekuuro. Sitten paikkaan kaverin polkupyöränkumin ja varmaan jossain vaiheessa taas uimaan pielisjokeen. Auto pitää siivota ja poistaa ylimääräiset roinat jotta maanantaina on mukava ajella turkuun. Kaupassa ei tarvitse käydä vaan rippeet ja tähteet pyttipannunmuodossa naamariin iltapäivällä.
Ja maaseutupäivä sinkkolan kotieläinpihassa, siellä kohta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 10:59

chumba tervetuloa tännepäin... ! itse olen huomenna siellä kaarinassa , naapurikunnassa ...mitäs tänään.. noita marjoja riipimään ja keittämään mehuksi, pakaseen vattuja ja mansikoita , et siinä pääpirteittäin , onneks sain eilen siivotuks ei tarvii nyt siivota.. hyvää viikonloppua kaikille myöskin sinulle kissaäiti !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 11:07

nyt talossa vallitsee 'herran rauha' ja nautiskelen hiljaisuudesta, myöhemmin tänne ilmeisesti alkaa valua väkeä ja koitan olla jäämättä jalkoihin ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 11:16

aamulla kävin hamppilääkäris..nyt möllötystä reilu parin tunnin päästä sauna sen jälkeen töllöä ruokaa ja möllötystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 11:43

meen nyt lenkille, sit pitää jakaa mainokset ja aion siivota ja mennä puntille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 11:54

Nukun,koska olen yön töissä.Heräsin syömään;joten keiton lämpiämistä odotellen napsuttelen.
Hyvää päivän jatkoa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 11:56

Viikoksi erämaan rauhaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.08.2009 - 14:08

Laiskottelua, laiskottelua ja vielä kerran laiskottelua. On ollut niin kiireinen viikko, että pakko välillä hengähtää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.08.2009 - 14:36

Pitäisi varmaan Tampereella käväistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 15:19

Ihan kotona tänään perheen kesken ollaan ja sauna lämmitetään syödään. ja ehkä voitas katsoa toi uusi dv ralliraita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 17:06

Seurustelen ystävättäreni kanssa ja teen hänelle ruokia joita hän on pyytänyt. Emme ole tavanneet kolmeen vuoteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 21:00

Käytiin viemässä muksun mun Äitille yökylään, samalla käytiin mun mummolassa moikkaamassa serkkuja kun olivat etelästä tulleet käymään. Äsken sitten leikkasin nurmikon loppuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 22:33

Leivon aamulla unelmatortun..Odotin munkin tuloa..Tässä sitten joi kahvit poikansa kanssa..
Nyt illasta on poika ollut meillä...ihan mukava päivä,kun sai taas napsukaverin kylään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 11:14

Kodinraivausta. Olen luvannut majoittaa *köyhän* veljeni meille parin päivän ajaksi, ettei tarvitse vähiä eläkerahojaan hotelleihin törsätä. Meillä kun on täällä kaupungissa noita lasten jättämiä huoneita *tyhjillään', siis kukaan ei asu niissä, mutta kaikenlaista tavaraa niihin on kyllä kertynyt. Illaksi olin kutsunut ystävämme syömään rapuja, joten senkin vuoksi oli vähän tehtävä etukätiesvalmisteluja. Tein siis töitä koko päivän asunnossamme, joten en ehtinyt edes Napsuun. Koko viikonloppu vaikuttaa niin kiireiseltä, että oikein ihmettelen, että miten tässä näin pääsi käymään. Molemmat pihat, etu- ja takapiha ovat myös kaaoksessa kattoremontin vuoksi. Minnekähän sitä voisi paeta ??? No tietenkin tänne Napsuusn !