Mistäs nyt tuulee,kun napsulaiset käyvät Kotkassa??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 03.08.2009 - 09:41

Täältä Savosta päin taisi tuulla taannoin kun auto liikkui niin keppeästi sinne Kotkan suuntaan. Viime kesänä tuulet kuljettivat sinne Meripäiville.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.07.2009 - 21:59

Täällä ei nyt tuule mistään päin. Enkä kyllä pääse tänä kesänä käymään siellä Kotkassakaan, totean harmikseni !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 22:06

onkos siellä tunkua ?

ite kyllä ajattelin jättää tämän kesän väliin, vaikka aina silloin tällöin onkin tullut poikettua ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 22:15

Kyllähän sinne aina......

Kotkassa enempi kuin elämä on lempi,
enempi kuin lempi moinen kuolo.
Vieraansilmä sit' ei nähnyt,
tietä tallannut ei tänne vievää,
vaakkuin ilman alla, kuin kotka,
joka kylläisenä kuusess' istui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 22:30

Tarkoitus olisi päästä loppukesästä langinkoskella käymään,
onko se nyt sitten karhulaa vai kotkaa, mutta niille nurkille kuitenkin.
Kotkassakin on kuulemma frisbeegolfrata joten jos sinne asti tulen niin onhan se käytävä testaamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 22:48

Varmaankin meripäiväläiset myöhässä. Onhan se hienoa Kymenlaaksoa ja nähtävää riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 07:16

Enpä ole ikinä käynyt Kotkassa.Meripäiville vois ens kesänä vaik mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 09:04

Kotkan asuntomessuilla on kerran käynyt. Ja ehkä joskus lapsena luokkaretkellä. Siinä on minun Kotkani. Ihan mukavan tuntuinen merikaupunki. Vosinpa asua sielläkin. Niin, kesällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 12:22

sinne merijuttuun tekis mieli , mutta on täältä sinne matkaa ja lomakin kohta loppu kuskilta jot jos ens kesänä pääsis, jää nähtäväksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.08.2009 - 14:45

En mie tänä kesänä vielä kotkaan reissaile. ensi kesänä ehkä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.08.2009 - 14:55

En ole Kotkassa käynyt vuosiin, eikä ole ihan äkkiä aikomus tulla. Kun sukulaiseni muutti sieltä pois, niin loppui Kotkassa vierailut.