Tuli katsottua kesäillan-valssi,enkä malttannu olla napsussa. Käykö teille näin koskaan??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.07.2009 - 21:59

Kattelen nelosta ja kuuntelen välil kesäillan valssii, ottoo pattii ku kaks hyvää tulee yht aikaa ja tätä kolmatta Napsuu sit näitten ohjelmien välis tulee kuikuiltuu:) Nii, ja sit se ite vastaus; tulee näin käytyy meikiksellekin ain välil...:(

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.07.2009 - 21:53

minä katselin kolmos kanavaa.
tulen napsuilemaan aina silloin tällöin ohjelmien mainoskatkoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 21:57

hei liisukka !! Puhdistimme noita mustikoita ja samalla katsoin sivusilmällä kesäillan valssia. Marjat on puhdistettu ja valssit valssattu ja nyt vähän aikaa voi taas napsutella...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 22:41

tottakai

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 22:50

Käy ja usein. Pääelinkeino ei kuitenkaan ole tämä napsuilu, vaikka täällä niin mukavaa onkin =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 22:51

Tuon kyseisen ohjelman kohdalla ei, mutta aika monen muun kohdalla kyllä.
Musiikkiohjelmia voi kuunnella, en jaksa katsoa tuntia kun porukat vaan tanssii...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 07:12

Ei meikäläisellä tää aparaatti joka hetki auki ole.Enkä kesä-illan-valssia katsellut.Napsuilen sillon kun siltä tuntuu ja on aikaa.Tää on mukavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 07:54

Minä koneella istun, ja samalla televisiota katselen , olen yhdistänyt molemmat huvit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 09:06

Katselin minäkin sitä vahan aikaa, mutta sitten suljin koko lootan. On täällä kaupunkikodissa taas kaikenlaista muutakin puuhaa, jota pitäisi pitkän lykkäämisen jälkeen tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 11:53

minulla on tv ihan tuossa läppärin edessä , tai toisella puolella olkaria, voin napsutella ja katsella töllöä samaan aikaan,mutta jos tulee oikein hyvä ohjelma, niin kyllä sitä seuraan ja tuuppaan koneen tuonne syrjään, jopa sammutankin sen ....vähän vaikeeta se on mutta pakko, jotta saan katsoa rauhas sitä ohjelmaa jos sellainen tulee ja on mielenkiintoinen....

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.08.2009 - 14:45

no en kyllä juuri katso telkkua.eli ei kait

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.08.2009 - 14:47

Urheilun ollessa kyseessä, katson sitä ja Napsuilu jää silloin sivuseikaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 15:38

Kyllä minulle ainakin käy monesti niin että katson kesäillan-vallsia enkä kerkeä silloin Napsuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2009 - 09:40

Tykkään katsella noita musiikkiohjelmia. Silloin tämä Napsu jää hyväksi kakkoseksi. Jos ei ole mahdollista katsella, niin silloin tallennan. Ja täällähän nämä kaverit kysymyksineen sitten odottavat kun tänne palajan.