onkohan munkki huomenna munkkisaaren majalla,mitäs luulette

Lisätty: 02.08.2009 - 13:30

kyllä munkki oli munkkisaaren majalalla aamupäivällä mutta ei päässyt sisään ovi oli kiinni,,lappu ovessa aukeaa kello 11am..vastaus kysymykseen =munkki oli majalla

Lisätty: 02.08.2009 - 18:58

chumballe tiedoksi,,langinkoskelle olisi pitänyt olla etukäteen ostettu perhokalastuslupa ja lupia myydään 8 kpl / päivä,,minulla jäi kalastus valokuvaukseen

Avainsanat: kalastus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.07.2009 - 19:33

Suattaapa hyvinkin olla =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.07.2009 - 19:19

On ja törsääloput rahansa rapuihin !Rapuillallinen Munkkisaaren Majalla:

Alkuun komeita saksiniekkoja paahtoleivän, tillivoin ja sitruunamajoneesin kera (hinta sisältää 6 täplärapua/annos)

Väliruokana kuohkea ahvencappucino

Pääruokana mehukasta karitsan sisäpaistia piparminttukastikkeen, glaseerattujen juuresten ja kanttarellien kera

Lopuksi suut makeaksi viinimarjajäädykkeen ja mustikkakompotin voimin
55€ menee sen siliän tien. Halvemmalla olisit päässyt ravustamalla itse rapusi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 19:20

Taitaa olla kun noin arvuuttelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 19:33

varmaankin olet, toivottavasti saat sitä luvattua "Keisarillista palvelua"

äläkä unohda viinisuositusta :

Viinisuosituksina sommelier ehdottaa Rosemount GTR-valkoviiniä sekä Lindemans BIN 50-punaviiniä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 19:55

Jos munkilla käy hyvä munkki,on munkki huomenna munkkisaaren majalla.Upea mesta varmaankin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 20:25

Suattahan tuo olla ja suattaap´olla olemati. Joka tapauksessa naatiskele ennen kuin...bon apetit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 20:30

jos siellä pokeriturnaukseen osallistut, muista lopettaa ajoissa kun olet voitolla!
wautsi, kylläpäs siellä kelpaa herroiksi elää ja viihtyä. mikä ympäristö ja mikä paikka!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 20:43

Vanhoissa budhalaisluostareissa on tarina munkista, joka sai enkeli-ilmestyksen kammiossaan. Näky oli kauneinta, mitä hän milloinkaan oli kohdannut. Samalla luostarin kello soi sen merkiksi, että hänen piti mennä munkkien majalle jakamaan ruokaa kerjäläisille. Se oli hänen kuuliaisuustehtävänsä. Munkki ei olisi halunnut lähteä, sillä enkelin vieressä oleminen tuntui niin ihanalta. Tehtäväkin tuntui hänestä jotenkin kurjalta, varsinkin nyt kun hän kohtasi jotakin ylimaallista. Mutta sisäisen kamppailun jälkeen hän kuitenkin lähti. Kun hän tuli takaisin, enkeli odotti siellä häntä yhä ja sanoi lopulta munkille: jos sinä olisit jäänyt, minä olisin lähtenyt. ......eli kyllä sinä siellä majalla olet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 21:24

Nunnaa etsimässä,otaksun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 22:03

Asun ihan munkkisaaren majan lähellä.. Kyllä munkki käväsee siellä.Ajaa meidän talon ohi ainakin .Meiltä matkaa majalle vajaa kilsa..Saa nähdä onko munkin autossa jarruja meidän talon kohdalla,että kurvaisi pihaan...pois-lähtiessä
Johan nyt kummaa jos toinen napsukaveri tälläviikolla kävisi kahvilla meillä.
Ida kurvasi meidän pihaan viime-sunnuntaina...

Lisätty: 31.07.2009 - 22:15

KYLLÄ MUNKKI ON HUOMMENNA MUNKKISAAREN-MAJALLA..????EHKÄ MEILLÄKIN????

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 23:43

Luulo ei ole tiedon väärtti (tai jotain sellaista).
Langinkoskelta saat kunnon lohikalaa, poikkea onkeinesi siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 00:37

Minun kristallipalloni näyttää ihan selvänä huomisen illan ennustuksen munkille . Munkki nähdään munkkisaaren majalla huomenna illalla hyvässä seurassa ja nauttimassa todella herkullista ruokaa ja juomaa tietenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 12:17

kyllä varmaankin munkki on munkkisaaressa , oikein hauskaa saarireissuu sinulle .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.08.2009 - 14:48

Kyllä se munkki sieltä varmaan löytyypi.