miksi jääkaapin maitohyllyt eivät kestä vaikka on ihan normaalin verran maitoja ei edes liikaa,muovit lohkeaa hyllyt putoavat alas

onko muovi huonoa laatua niissä?

Lisätty: 01.08.2009 - 15:53

Hyllyt siksi heikot koska yksi öljypullo räjähti jääkaapissa ja rikkoi 2 hyllyä,että lähti palasia. ei niitä varmaan mistään uusia saa.

Avainsanat: miksi jääkaapi maitohyllyt ovessa eivät kestä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 03.08.2009 - 09:31

Eipä ole tuollaista ongelmaa vastaan tullut. Lähimpään kodinkonekorjaamoon/liikkeeseen vain ostamaan uudet merkkikohtaiset hyllyt. Toivottavasti löytyy ettei tarvitse uutta jääkaappia ostaa.

Kysyjän kommentti

KIITOS PARHAASTA VASTAUKSESTA. JOO tÄYTYSKIN TEHDÄ NIIN KUN KAAPPI EI OLWE VIELÄ MONTAA VUOTTA EDES VANHA. jos jostain sais uudet hyllyt siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.07.2009 - 18:36

minkähän merkkinen jääkaappi sinulla lienee. olisiko joku valuvika niissä maitohyllyissä.
ei mun jääkaapeista olet maito- eikä muutkaan hyllyt lohkeilleet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 18:58

Ei ole meilläkään tuota ongelmaa ilmennyt. On varmaan laatueroja eri valmistajilla.
Miulla oli ennen AEG Electrolux yli 10 vuotta ja hyvin kesti ja nyt jatkamme samalla merkillä. Jääkaappi ja pakastin olleet 3 vuotta ja ovat kuin uudet =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 19:21

Meillä on käynyt samoin,ja lopuksi ovesta murtui sarana, koko ovi rämähti vävypojan syliin. Made in mikämikä-maa !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 19:36

ihme ja kumma, vanha Siemens on hyvin kestänyt vuodesta toiseen, vaikka ovet ovat yleensä ihan täyteen tungetut ja mahdottomasti ylipainavia ...

Lisätty: 31.07.2009 - 20:14

ps. oletko harkinnut siirtymistä kevytmaitoon ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 19:51

sulla taitaa olla liian kylmää siellä. Eivät ne muvit kestä ihan mitä vaan tai sitten on käynyt tosi huono tuuri

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 21:37

Ei meillä oo tollasta ikinä sattunu... O________o

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 23:50

Ovihan on uretaania täynnä, voi olla sen verran sekundakappale että ei ole täyttynyt tekovaiheessa kunnolla. Tarkista onko siinä hyllyssä täytettä lainkaan, jos ei niin ei varmaan myöskään kestä raskaita tölkkejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 01:11

Sait jo edellä niin monta hyvää vastausta, että ei kait haittaa jos pienen tyttären poikani vitsin tähän pistän sulle:

Äiti laittoi pikku Kallen kauppaan ostamaan purkin maitoa. Kalle tuli takaisin ja oli ostanut viisi purkkia maitoa. Äiti kysyi miten jaksoit kantaa noin monta purkkia maitoa. Kalle vastasi, mutta äiti nämähän ovatkin kevytmaitoa.:O No, hah, hah

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.08.2009 - 14:00

Jääkaappini on 18 vuotta vanha, eikä ole maitohyllyt vielä hajonneet. Johtuisikohan siitä kun en koskaan osta maitoa. Pidän siinä muita tuotteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.08.2009 - 14:48

Outoa, ei tuttua minulle, ehkä minulla on joku superjääkaappi käytössä :)