Oletteko käyneet minkään sortin atk-kursseja?

Minä kävin ainoastaan parin viikon kurssin,jossa suoritettiin e-kansalaisen ajokortti.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.08.2009 - 07:51

Eipä ole kursseja käyty.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.07.2009 - 14:47

kurssit on heikoille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 15:13

Yli 10 vuotta sitten kävin 8 kuukauden mittaisen alan kurssin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 15:28

Onhan tuo ajokortii tullut aikoinaan kusrssimuotoisesti suoritettua, mutta todellinen opiskelu on työ ja kotielämässä

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 31.07.2009 - 16:08

En ole, kotona tekemällä oppii oikein hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 17:20

DOS käyttöjärjestelmä II (jatkokurssi) 3 pv (1980?), loput sitten tullut opittua kokeilujen ja erehdysten kautta ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 17:39

kantapään kautta .
joskus 90-luvun alkupuolella kävin kuuntelemassa yks lauantai mitä ne opettavat, ei silloin mitään uutta tullut sillä kerralla, eikäpä sitten ole tullut mentyä uudestaan katselemaan tai kuuntelemaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 17:39

E kyllä ole tämän nimistä kurssia suorittanut. Mutta ihminen oppii joka päivä uusia asioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 19:11

Joskus vuonna käpy ja kirves kävin palkanhallinnon kurssin johon sisältyi perusasiat ATK:sta.
Sen jälkeen vain itseoppinut, eli en mikään taitaja =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 19:33

Olen käynyt monenlaisikin kursseja ja aina niistä jotakin on jäänyt mieleen. Mutta suurimman osan olen opetellut ihan itsekseni. Enkä vielä osaa ollenkaan riittävästi mielestäni, mutta sitten taas jonkun toisen mielestä osaan aika paljonkin.
Nyt olen opetellut kuvankäsittelyohjelmaa ja tutustunut siihen. Sävellys- ja nuotinkirjoitusohjelmaakin haluaisin opetella enemmän, sillä sellaisellakin kurssilla olen joskus ollut. Ei vaan satu olemaan mitään ohjelmaa siihen. Voisko sellaisen imuroida netistä ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 20:21

Kun aikoinaan duuniin tuli tietokoneet olin kurssilla jossa opetettiin kyseinen ohjelma, sitten opetin sen muille töissä. Kansanopistossa kävin kotisivu-kurssin, sekä taulukkolaskennan alkeet vuosia sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 21:28

1984 aloitin kurssit, mutta yliopistolla opiskelin tietojenkäsittelyä jo 1970.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 01:15

Olen kyllä vuosien mittaan käynyt useitakin atk-kursseja.. Työnantajani on myöskin kouluttanut minua työssäni tarvittaville taidoille eri ohjelmilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 12:35

ihan alkeet joskus kauan sitten, mutta käyttämällä ja virheiden kautta oppii tätäkin käyttämään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.08.2009 - 13:33

@-kortin suoritin joskus kymmenisen vuotta sitten. Muun olen oppinut käytännössä kantapään kautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 12:59

kursseja olen käynyt aikoinaan, tietopalvelut kuuluvat olennaisena osana työhöni.