Onko kukann napsulainen tulossa Lappeenrantaan linnoituksen yö tapahtumaan?

Paikkakuntalaisena voimme käydä paikanpäällä vaivattomasti.

Avainsanat: taphtuma linnoituksen yö

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.07.2009 - 10:35

voi miten harmillista, olisi varmasti mielenkiintoinen tapahtuma, viikonloppu ja alkuviikko buukattu täyteen kaikenalaista.

tuolla siihen linkki epätietoisille:
www.linnoituksenyo.fi/page.php?id=1

Kysyjän kommentti

Kiitos linkistäsi epätietoisille linnoituksen yö tapahtumasta Lappeenrannassa,itse en älynnyt linkittää,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.07.2009 - 10:30

Koska sellainen on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 10:31

en tue itäsuomea

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 10:43

eipäs taida keretä, kun tänään ois sitä ja tätä , huomennakin ois sitä ja tätä sekä sunnuntaina ois sit taas yhet rippijuhlat... joskos ois vapaataa enenmän , niin voishan tuon tupa-auton nokan sinnepäin startatakkin, mutta nyt on tehtäviä täällä kotipiiriskin, jot ei kerkiä sinne ... pitäkää te hauskaa minunkin puolestani.. kerro sitten minkälaista sielä oli...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 11:03

vois olla ihan kivakin, ei vaan sovi aikatauluihin

- onkos teillä siellä jo se karhujuoksukin saatu ohjelmaan ? -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 12:00

eipä taida keretä sinne asti. jaa et tollaisiakin tapahtumia. hyvä on sinne mennä jos siellä päin asuu.on hyvä kun sellaisia järjestetään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 12:06

riippuu milloin se on.. meen lprantaan ens viikolla

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 31.07.2009 - 13:29

Enpä usko-

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 15:47

Saattaapi olla että kunnioitan tilaisuutta läsnäolollani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.08.2009 - 12:53

En mene. Kävin siellä tapahtuman alkuvuosina kolme kertaa, ja se riitti. Saavat viettää yönsä ilman minua.