Mitä opiskelisit jos saisit aloittaa opinnot alusta ja miksi haluaisit valmistua?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.07.2009 - 23:42

Hyvä kysymys! Lakia, liiketaloutta ja materiaalihallintoa. Lisänä tietysti jonkun verran kieliä ja tieto-ja rakennustekniikkaa. Sopivassa suhteessa kaikkia siten, että voisi perustaa yrityksen projektien hallinnointia ja laskutusta varten.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 30.07.2009 - 23:32

Minusta tulisi sosiaaliselle puolelle jonkinlainen terapeutti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 23:33

Matematiikkaa edelleen,lisäksi enemmän kieliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 23:34

kieliä , ois ihan mahtavaa osata paljon erilaisia kieliä ... vois joka paikassa kommunikkoida paikallisten kanssa , mutta silloin pitäis olla hyvä muisti ja sitä ei kyllä ole minulla ...joskos sekin muisti laajenis jos saisin opetusta ja oisin hippasen nuorempikin. .muutama kymmen vuosi vain... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 31.07.2009 - 00:08

Haluaisin kovasti psykologiksi mutta vaatii niin paljon opiskelua ettenpä taida moiseen ryhtyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 00:13

Lääketiedettä ja haluaisin valmistua patologiksi...siin´ko ei asiakkaat pahemmin valita..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 06:41

Sisustusarkkitehdiksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 08:48

Minusta tulisi lääkäri - ihmis- tai eläin- semmonen : ei niin väliä kumpi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 09:08

ihan samoja polkuja kulkisin varmaankin,
vielähän tuota ehtisi suorittaa joutoaikana opintoja, tosin työura ei enää niin pitkäksi ehtisi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 09:56

Liikunnanohjaajaksi ja ala-asteelle koska siellä vielä (yleensä) opettajaa totellaan kiltisti. Samalla pysyisi itsekin kunnossa kun pelailisi päivät pitkät...
Sosionomi on myös erittäin hyvä ammatti, se avaa ovet aika moneen työhön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 10:10

Haluaisin opiskella presitendiksi. Hyvä pälkka ja eläke muutaman työvuoden jälkeen. Lisäksi kaikki puheetkin kirjoitetaan valmiiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 11:12

Sisustusarkkitehdiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 11:49

kyllä minäkin sisustukseen suuntautuisin, mutta tunnen itseni vajavaiseksi koska ei päässäni tahdo pysyä mikään tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 13:30

olen aikuisena opetettut nykyisen ammattini.. enää en vaiha:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 13:44

Varmaan päätyisin opiskelemaan tätä mitä opiskelen nytkin, mutta ehkä oon 20 vuoden päästä erimieltä... ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 14:29

Eläinlääkäriksi minäkin haluaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 17:31

viisaustieteitä opiskelisin ja valmistuisin kaikkien alojen erikoisasiantuntijaksi ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 19:57

Aivan puistattava ajatus, että pitäisi oikein vielä uudestaan joku ammattitutkinto suorittaa. Varmaankin opiskelisin samaan ammattiin, kuin missä ole elämäntyöni tehnyt. Vaikka ajoittain olikin rankkaa, niin oli myös antoisaa ja erittäin kehittävää ihmisenä. Työpaikkani valitisisin sitten ehkä vähän toisella tavalla, samoin saattaisin opinnoissani erikoistua vähän eri tavalla kuin mitä nyt olen tehnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2009 - 09:15

Nuorena oli haaveena kouluttaa itseni hoitajaksi ambulanssiin. Eli hoitoalankoulutusta jatkaisin niin että tuo voisi toteutua.