Käytkö usein kijastossa?

Minulla on oltava aina lukemista" varuix",joten tulee usei käytyä.

Lisätty: 30.07.2009 - 19:42

Tietenkin tarkotin kirjastoa,kun näppäilin kijasto!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.07.2009 - 19:46

Minäkin käyn useasti. Harrastan lukemista. Joka ilta on kirja nenän edessä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.07.2009 - 18:00

Useasti tulee kyllä käytyä kirjastossa. Luen aina iltaisin ennen nukkumaan menoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 18:12

käytän sitä kirjaston lukusalia ja myöskin siellä on usein näyttelyitä , joita käyn katselemasa samalla ...mut kirjastopuolta en ole käyttänyt...ainakaan vielä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 19:06

eipä tule kätyä kirjastossa kuin harvoin,kun en lukemista harrasta.Joskus tullut levyjä lainattua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 19:11

Harvoin käyn, mutta tänään tuli sieltä etsittyä kirjaa Unelmien huvimajat. Laittoivat tilaukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 19:17

kesällä tuskin ollenkaan, talvella pari, kolme kertaa kuussa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 19:44

Käyn AINA kun pääsen, kirjastovirkailijat laskevat minut sisään virallisten aukioloaikojen ulkopuolellakin, jos vain joku heistä on paikalla. Kirjastoon 60 km, ei julkista liikennettä. Mies on yleensä ollut suostuvainen lähtemään kirkonkylään joka toinen tai kolmas viikko (minulla ei ajokorttia). Lisäksi kolmikielinen (norja, saame, suomi) kirjastoautomme kulkee joka kolmas viikko, mutta pitää kolme kuukautta kesälomaa. BOKBUSSEN/ GIRJEBUSSE/KIRJASTOAUTO - pysäkki on meiltä parin sadan metrin päästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 21:03

Kerran kuussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 21:23

Ei tule enää käytyä kirjastossa. Silloin kun tytär oli pieni kävimme 1 - 2 kertaa viikossa. Ja silloin luin itsekin paljon.
On tuo luku harrastus jäänyt vähän huonolle nykyisin.
Kuulun kyllä pariinkin kirjakerhoon, sieltä tilaan muutamia kirjoja / vuosi.
On omassa kirjastossakin lukemattomia kirjoja n 8 - 10 kpl.
Lukeminen on mukavaa ja otan sen taas uudestaan ohjelmaan kunhan meillä tämä rakennusprojekti helpottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 22:09

Kesällä en käy ollenkaan. Talvella silloin tällöin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 22:14

Melko paljon, 1-10 kertaa viikossa.
Keskiarvo varmaan 3 kertaa viikossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.07.2009 - 22:36

Kesällä en ehdi paljoa lukemaan, mutta talvella käyn kerran kuussa, ja lainaan kamalan määrän kerralla. Olen oikee lukutoukka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 23:30

Joskus 90-luvulla tuli vielä käytyä tosi usein. Kirjastokorttejakin oli kolmen kaupungin kirjastoihin. Nyt tiedon saa netistä ja ainoastaan joitain romaaneja tulee lainattua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 31.07.2009 - 00:14

Enpä ole vuosiin käynyt. eli harvoin, todella harvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 00:59

sillon tällön.. nyt en käy vähään aikaan ku ostin monta kirjaa usasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 22:11

kyllä siellä tulee käytyä noin 2-3 kertaa kuukaudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 21:07

Ehkä kerran parissa kuukaudessa käyn, lainaan jotain mielenkiintoista enkä muka kerkeä ikinä lukea niitä. :/

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2009 - 09:03

Kun niskani antoivat vielä lukea sängyssä, olin kirjaston vakiasiakas. Olen kirjakerhon asiakas mutta sieltä tilaan vain harvojen ja valittujen kirjoja.