Onko purukalustosi kuosissa.Käytkö säännöllisin väliajoin hammaslääkärin tarkistuksessa?

Minä käyn kerran vuodessa tarkistuttamassa.Näin pääsee vähemmällä "rääkillä".

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.07.2009 - 18:03

Puolen vuden välein käyn kidutuspenkissä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.07.2009 - 16:19

Kyllä on käyn vuosittain tarkastuksessa. Ja välillä kesken vuottakin kuin tänäkin vuonna kun oli hammas lohennut paikan vierestä. kävin kevä talvella hammaslääkärissä ja nyt menen ensin tarkastukseen 10.8 ja minulla oli etu hampaiden tasaus hionta edessä kun sitä itse heiltä pyysin. on kyllä hyvä tapa käydä siellä vuosittain. ja olet oikeassa pääsee vähemmällä rääkillä. vaikka minä puudutuksen pyydän jos on kyseessä isompi reikä tai sit jotain muuta isompaa hampaissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 16:56

Kyllä minulla hampaat ovat hyvässä mallissa, säännöllisesti käyn joka vuosi ne tarkistuttamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 17:06

käyn kerran 10 vuodessa. ei ole yhtään reikää koskaan ollut. hammastahnaa en käytä. mutta syön järkevästi, en juo mitään kolajuomia, mehuja, enkä muuta kaan ylihapanta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 17:58

Hammaslääkärin suorittamassa tarkastuksessa säännöllisesti 1-2 kertaa vuodessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 18:02

Käyn 1-2 kertaa vuodessa/tarpeen mukaan. Just ens viikolla olen menossa alaviisureitten leikkaukseen ja vissiin nukuttavat mut, kun ne kaverit ovat kasvaneet hermoihin kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 18:10

just täs ootelen , et miloinkas sieltä soitetaan ja kustsutaan hamppilaan... joka vuosi minulle soitetaan ja kutsutaan tarkastukseen... en kyllä sinne mitenkään himoitse mennä, mutta on helpompaa ne hoitaa heti, eikä kymmenvuoden kuluttua... pääsee myöskin halvemmallakin siten...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 19:31

mun omakiduttaja tykkää musta niin paljon että soittelee pari kertaa vuodessa ja ehdottelee tapaamisia, aina se jotain kropaamista on löytävinään, huolestunut kait pitää olla sitten kun se sanoo ettei siellä montussa ole enää mitään tehtävissä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 19:52

Käyn säännöllisesti, ja nyt onkin hyvässä kunnossa. Kaunis valkoinen hymy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 20:07

Kunnossa on purukalusto, siis omat on =)
Kerran vuodessa käyn tarkastuksessa ja parina edellisenä vuonna ei ole tarvinnut tehdä mitään.
Hammaslääkärini tervehtii aina sanoilla : Päivää kaunis hymy ja kuopat =))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 21:30

Yritän viimeseen asti vältellä hammaslääkäri käyntejä,samoin ku kynekologil....kyl ovat vihon viimeset paikat.Meen vaa pakon edes kumpaaki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 21:36

ei oo oikein kunnossa, kohta tarttis varata aika et sais viel ne kuntoon joille viel jotain tehtävis on..on nääs se hamppilääkäripelko niin suuri, että minum ja sen laitoksen väliin on kasvanut muuri,
jeps..välillä toi yks viisaudenhammas ilmoittelee itsestään. ja juurihoitoa pitäis myöski tehdä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 22:09

Kävin ennen, mutta oma hammaslääkärini menehtyi muutama vuosi sitten reilu nelikymppisenä ja todella äkillisesti. Nyt en osaa käydä muualla kun hän on poissa (muuta kuin pakosta).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.07.2009 - 22:25

Käyn säännöllisen epäsäännöllisesti. Tämä tarkoittaa sitä, että jos paikka irtoaa, hammas lohkeaa tai alkaa hammassärky. Silloin on pakko varata aika. Mulla on ihan järkyttävä hammaslääkärikammo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 23:45

Joo. Käyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 31.07.2009 - 00:15

Oikein hyvässä kunnossa on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 00:50

nyt on kun just paikattiin reikä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 01:10

Hammaslääkäriltäni tulee kortti kerran vuodessa jossa on valmiiksi varattu aika. Hyväksyn tai muutan aikaa mikäli se ei minulle sovi.Amalgaamit on vaihdettu muoviin ja omasta kalustosta kannattaa huolehtia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2009 - 08:59

Luojalle kiitos on tunkenut tuon suuni ehkä liiankin täyteen melko hyvikuosisia hampaita. Aikuisiällä on paikattu n. 5 hammasta. Ja korjailtu sitten kouluhammaslääkärin terveinäkin paikattuja hampaita. Hänestä olen saanut sellaisen hammaslääkärikammon, etten mene kuin pakottavassa tarpeessa suutani siihen tuoliin aukomaan. Onnekseni ei ole tarvinnutkaan.