onko muita , jotka ovat tänään lähdössä iltatorille ?

me lähdemme salon iltatorille , siellä on paljon kirppismyyjiä , sekä muitakin myyjiä, muusikia ja sellaista oikeaa torifiilistä...alkaa vasta klo 16..

pistin kategoriaksi matkailun, kun me matkustamme sinne torille 35 km...vois tuo olla jokin muukin... :)

Lisätty: 30.07.2009 - 14:12

onko teidän lähellä iltatoreja , minklälaista on meno niillä toreilla.. ?

Avainsanat: iltatori

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 30.07.2009 - 14:48

Käyn kesän mittaan muutaman kerran iltatorilla. Tuolla kaupungissa on ohjelmalliset iltatorit.
Tänään lähden isännän hakemaan tuolta vajaan sadan kilometrin päästä.

Kysyjän kommentti

niisä ohjelmallisissa on kyllä tunnelmaa...kierrä toria livemusiikin tahdissa :))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Eme
Vastattu: 30.07.2009 - 13:44

Pikkasen turhan pitkä matka, tänään ei jaksa ajella.
Muuten kyllä kiinnostaisi oikein kovasti, kuulostaapi niin mukavalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 13:45

Empä lähde kun ei ole lähi tienoolla nyt sellaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 14:10

Tulisin, jos olisi lähempänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 19:33

lähimmälle torille ei montaa kilometriä olisi, mutta kun on taas pitkästä aikaa mahdollisuus istuskella omalla terassilla ihmettelemässä suvi-iltaa, niin raaski torille lähteä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 19:55

Voi kyllä minunkin mieli tekisi lähteä, jos vain olisi lähellä mutta täällä meillä ei ole iltatoreja. Joskus aamulla kukonlaulun aikaan, jokunen myyjä. Ei silloin niinkään jaksa. Eikä innosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.07.2009 - 22:22

On sen verran matkaa torille, etten viitsi lähteä, ja jos totta sanon, niin en ole varma onko täällä edes iltatoria nykyisin. Aiemmin kyllä oli, ja silloin tuli käytyäkin, kun asuin melkein torin vieressä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 23:46

Joo,kävin kirjastoreissulla.