Oletko uutisten orja?

Katsotko ja hyvässä lykyssä vielä kuunteletko jokaisen päivän uutislähetyksen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.07.2009 - 02:50

Seuraan kyllä uutisia mutta turha jokaista lähetystä on katsoa Ja netistä löytyy uutisia aika runsaasti ja nopeasti päivitettynä.

Lisätty: 31.07.2009 - 02:52

Valitettavasti uutisisissa herkutellaan liikaa negatiivisilla asioilla.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Totta, enemmän niitä huonoja uutisia tulee kuin hyviä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.07.2009 - 09:40

No ainakin iltaisin pyrin katsomaan tv:stä useamman uutislähetyksen ja kaikki ajankohtaisohjelmat.
Ns. sarjaohjelmia en seuraa koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 09:56

aamulla ja illalla , no radiosta niitä tulee kuulluksi ihan väkisin, mutta kyllä kait sit orjallisesti minun pitää ne kuulla ainakin kerran päiväs, mieluiten sitten 10 uutiset , jos jäänyt väliin kuulemati...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 09:57

kylläpä uutiset tulee aamuin illoin telkkarista seurattua
ja netistä luettua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 09:59

Ne kuuntelen mitä radiosta tulee sekä telvisiosta katson. kyllä on seurattava mitä mailmalla tapahtuu.yleensä katson 10 uutisetkin ennen nukkumaan lähtöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:04

En katso olevani uutisten orja. Netistä katson otsikot ja tarkemmin jonkun uutisen, mutta telkkari saa minun puolestani olla kiinni. Egyptissä kyllä kuuntelen Suomi-radiota, ja silloin uutisetkin tuntuvat tärkeiltä, kun on niin kaukana, eikä ole edes nettiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:08

En ole orjana,mutta katselen useita illan tv-uutislähetyksiä mikäli mahdollista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:09

No en katsele ja kuuntele juurikaan radiosta tai telkkarista.
Netissä käyn kyllä HS.fi:ssä päivän aikana useamman kerran (uutisosiossa)

Luen kyllä sanomalehdet suhteellisen tarkasti - sekä Hesarin että paikallislehden.
Täytyyhän sitä tieää mitä on tapahtunut ja mistä puhutaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:44

Vähintään yhdet uutiset haluan joka ilta telkkarista katsoa. Päivän aikana vilkaisen netistä tuoreimmat uutiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 11:17

en ole mutta mieheni on :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 11:42

tarjonta on niin runsasta ettei tarvitse paljonkaan vaivaa nähdä että pysyy tapahtumien tasalla, hesarin luku aamuisin ja yleensä yhdet telkkariuutiset päivittäin riittää ellei jotain erinomaista ole käynnissä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 12:15

En ole, katson tv:stä uutiset silloin tällöin kun sattuu näkymään, mutta orja en ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 12:46

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 12:54

Ei tarvitse uutisiin enemmälti keskittyä. Telkasta, netistä ja radiosta tulee aivan tarpeeksi. Ei pääse siat ja viholliset yllättämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.07.2009 - 13:49

en oikeastaan, vaikka hyvin usein tulee yhdet uutiset telkusta päviittäin katottua, toisaalta välillä menee kausia että olen ihan pihalla mitä maailmalla tapahtuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.07.2009 - 20:03

Pakko nähdä ainakin yhdet uutiset illassa, muuten en tietäisi mistään mitään. Mutta en ole orja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 20:26

En.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 22:33

En ole, seuraan mutta mökillä meni joskus 2kk ilman uutisia.
Tosin radio oli silloin kerran viikossa päällä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 23:58

Olen vapaa.