Onko lapsesi juottanut sinut humalaan?

Minut on. Hän oli silloin noin kymmenen ja halusi tehdä äidille paukun viskistä ja kermalikööristä. No mittasuhteet meni hieman pieleen. Minä sammuin kolmannen paukun jälkeen lattialle. Kysyin seuraavana päivä miten hän oikein teki ne paukut? 3/4 osaa viskiä ja loput kermalikööriä. Oli nimittäin sellainen likööri joka peitti todella hyvin viinan maun. Näin meillä - silloin joskus lapseni nuoruudessa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 30.07.2009 - 00:21

On sellaistakin päässyt tapahtumaan. Hän haaveili työstä ravintolassa, ja käveli 13-vuotiaana aina pyyhe käsivarrella. Olutta sattui olemaan kotona, ja hän tarjoilijan ominaisuudessa tarjosi sitä koko ajan. Minähän tietty humalluin, ja seuraavana päivänä sanoin hänelle, että uuden tarjoilijan tahdon seuraaville olusille, ettei tule känni. Hän oli niin innokas työssään. Hänestä muuten tuli oikeesti ravintalatyöntekijä, mutta ei ole tarjoilija ollut enää aikoihin. On vähän paremmat hommat nykyisin.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Vastasit rehellisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.07.2009 - 00:10

ei,
enkä minä lapsia,
ei vahingossa eikä tahallaan ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 00:12

Eiole ainakaan vielä, muistaakseni. Ovat kyllä joskus paukkuja tehneet ja olen niitä maistellutkin, mutta en humalaan saakka. Olen jo niin paatunut juoppo, että en ihan pienestä humallu, Ja sitten lopetan ajoissa, ennen kuin alkaa päässä pyörimään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 00:14

No juottanut on,muttei humalaan,tarjonnut paukkuja,kun viimeksi olimme porukalla pohjoisessa ja illalla Levin Kaivohuoneella katsomassa Paulaa,skoolasimme jollain drinksulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.07.2009 - 01:04

Minä olen kyllä äitini, lapsia kun ei vielä ole, tai no suoraan sanottuna tuskin tulee olemaankaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 05:13

Ei vielä, mutta sekin päivä varmaan vielä koittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 08:10

Ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 08:38

on tyttäreni , kun täytti 30v tarjos minulle Kelkkaa olikin niin hyvää et pisti ihan tanssittaan , jot se oli n.2v sitten..ja seuraavana päivänä vannoin , et ei ikinä enään viinaksia, mutta toistenkin juhlia on ollut monia senkin vannomisen jälkeen... ja yhtäsun toista niissäkin on kumottu, jotta ei pätenyt se ...koskaan enään... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 09:00

Ei ole, enkä oikein ymmärrä miten tullaan vahingossa humalaan =O
Tyttäreni on nyt 22 v ja kertaakaan hän ei ole minuu humalassa nähnyt.
Sauna oluen tai pari olemme yhdessä kumonneet, mutta niistä ei vielä humalanpuolelle heitä.
Niin ja viimetalvena hiihtoreissun jälkeen kuumat kaakaokonjakit =)
En halua humalassa riekkua tyttären nähden, teen sen sit jossain muualla =))
Tytär kyllä tietää, että kuppia otan joskus, mutta nähnyt ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:29

ei ole. jos juon niin kyllä se itse tulee tehtyä. en yleensäkään lasten anna niihin kajota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 00:04

Ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 03:45

Eipä kukaan juota toista. Kyllä se on ihan itse suoritettava.Tosin lapset eivät ole tarjoilleet,minä kyllä pikkuisen kyllä heille ja vanhimmalle en kun tiedän ettei maistu.Humalaan en ole juottanut.He ovat kaikki oikeasti täysi-ikäisiä=yli 21v