Onko lapsesi on saattanut sinut todellakin noloon tilanteeseen?

Minut kerran kun menimme kauppaan ja poikani vaati jo heti ovella - kaljaa. Kotikalja oli maailman paras juoma hänen mielestään.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.07.2009 - 00:15

vähän veti väriä korviin kun marketin kassalla nuoriherra julisti suureen ääneen että tädillä on isommat tissit kuin äiskällä ... (vaikka olikin ihan oikeassa)

Kysyjän kommentti

Kiitos. Miten sitä sanotaan siitä totuudesta. Tässä tapuksessa (molempien).

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 23:47

Useankin kerran.
Mieleen tulee kassajono ja hänen äänekäs paukkunsa ja kysyvä katse minua kohden. Silloin se jono tuntui kestävän tunnin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 00:13

Kerran kaupassa pakAtessamme tavaroita kassiin hän sanoi, että ihana, kun saadaan vihdoinkin jotain syötävää !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.07.2009 - 00:39

Voi voi, noita tapahtui tämän tästä. Kerran sanoi bussissa, että toi täti näyttää ihan karhulle. Tädillä sattui olemaan sellainen karvahattu päässä että ei tosiaan saanut selvää kuka siellä hatun uumenissa lymysi. Täti katsoi meitä pahasti, mutta ei sanonut mitään. Ja kerran heitti poikaystävääni kumisaappaalla päin pläsiä. Se suhde kariutui siihen. Kaikenlaista nyt jo hymyilyttävää on tapahtunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 08:08

Niitä kertoja on lukuisia. Pojan ollessa 6-vuotias, kadullamme edessämme käveli todella isolla takamuksella varustettu nuorehko nainen. Poika siinä isoon ääneen julisti, onpas tolla tädillä valtavan iso peppu. Kirjastosta paria lastenlevyä lainatessamme hän katsoi asiakseen ilmoittaa, että nää on lainattu meille kyllä kerran aiemminkin, mutta silloin ne unohdettiin polttaa omalle cd:lle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 08:45

monasti on käynyt niin , jotta on saanut äippä olla nassu punasena, kerrankin , kunoltiin bussissa ja tyttö oli 2 v niin mentiin vesipuhdistamon ohitse , jossa aina haisee se ittensä...hän kysyi , " mikä täällä haisee" minä vain nyökkäsin päätä ja sanoin , et tuo, no tyttö katsoi vierusrivillä istuvaa vanhahkoa miestä ja sanoa paukautti kovalla äänelä " haiseepas setä pahalle " voit uskoa , et olin taas naama punasena ja naurua pidellen selitin , et ei setä vaan se kakkalaitos..en uskaltanut setää päin katsoa , jotta en ois purskahtanut nauruun, tiedä sitten miten kiukuiseksi ois setä tullut... :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 09:18

Minun poikani oli oppinut kirosanan, ja linja-autossa kovaan ääneen huusi taatana, taatana, joo joo sataa , sataa minä vastasin ja ulkona todella satoi .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:33

Joo kyllä on tyttöni huusi kerran pienenä tiellä kävelevälle tädille näin: ET TÄTI ON NORSUN NÄKÖINEN. kyllä minua hävetti hirveesti. Ja tuliko lapselle siitä se mieleen kun tädillä oli harmaa takki ja muutenkin oli pyylevä näöltään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:37

Tilanne ei ollut todella nolo,mutta melkein.Boitsu kyseli taas bussissa jotain ja vastasin hajamielisenä etten muista,johon tokas ykskantaan "kyllä sun pitää muistaa kun sä olet nuori äiti",piti paikkansa,mutta nolotti,kun olin tosiaan nuori ja nuoremman näköinen.Kaikkea hassua niiden pentuin kanssa tapahtui kulkiessa,mutta nyt ei muista tää,enää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 00:05

Ei.