Kenen suomalaisen julkkiksen haluaisit selänpesijäksesi saunaan?

Avainsanat: julkkikset sauna

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 22:01

Tuliskohan toi Teemu Selänne. Sillä olisi kiva nimi selänpesijäksi. Selänpesijä Teemu Selänne ! Saiskos pestä selänne?Olisi ainakin vahva pesijä ja liuttelisi suuria kaaria reunalta toiselle.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 29.07.2009 - 21:07

Jari Sillanpään ehdottomasti. Tulisi todellakin vain selkä pestyä.

Lisätty: 29.07.2009 - 21:07

Ja saattaisihan tuo pesun yhteydessä vaikka laulaakkin: sano että yksin olla sä tahdot mun...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.07.2009 - 21:11

Kirjoitin äsken siitä Juha Miedosta. Tulisi varmasti selkä pestyä hyvin, kun on miehellä kokoa ja näköä. Ja ikäkin aika passeli, ettei säikähtäisi pahemmin vanhan mummon ryppyjä ja muita roikkuvia osia.

Lisätty: 29.07.2009 - 21:12

Jaa, mutta pidetäänkös Mietoa ylipäätään julkkiksena? Kyllä kai nyt kumminkin. Onhan se kuuluisa meidän ikäluokallemme vaikkei kaikki urheilusta ole kiinnostuneita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 21:12

tätä täytyi oikein miettiä.. enkä keksinyt vieläkään vastausta.. hmm..tarja halonen olis ehkä kiva saunakaveri:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 21:14

Johanna Tukiaisen! No en missään nimessä. Ei oikein nyt tule ketään tarpeeksi järkevää mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 21:17

Äsken mainittu Anita Hirvonen vois olla hyväntuulinen saunottaja/selänpesijä,samalla vois laulunkin luikauttaa.Ei tule julkkishierojaa mieleen,mutta semmonenkin vois olla hyvä hierova selänpesijä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 21:18

Kyllä se olisi Kotkan poika,eli Erkki Liikasen kanssa. On kyllä hyvä tyyppi..se on kyllä huumori-mies,että voisi vanhan mummon selän tulla pesemään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 21:23

Mie sen Vesa.Matti Loirin ottasin selänpesijäx. ja tottakai se nyt laulaa luikauttais minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 21:27

sami hyypiän

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 21:29

Aira Samulin.Hah hah haa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 22:05

Maria Lund voisi lauleskella suihkussa sillä aikaa kun minä olen saunan löylyosastolla.
En oikein usko, että Maria viitsisi tällaista Homer-selkää pestä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 22:31

Pistitpä pahan kysymyksen, pitää oikeen miettiä. Mullakin tuli heti ekana mieleen tuksu.haha. Tarja Halonen jo mainittiin ja se kuulostaa kyllä kivalta, eli Tarja. Vois vähän valaista sitä tekemään pari lakimuutosta :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 22:35

Lauri Tähkän...Siinä vasta komea mies,tuskin pistäs sauna oluttakaa pahaksee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 23:00

Olavi Virran,ehdottomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 23:06

Tyydyn Eevaan, joka nukkuu vieressäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 23:43

Kyllä se olis ehdottomasti Pate Mustajärvi!!!! Ja Jussi Lampi voi sit pestä tukan.... =DD

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 00:08

No kyllä ykkössuosikki olis se kauppaneuvos Paukun tytär (Maria Sid) ihan ehdottomasti,

ronski blondi, mitäs sitä mies enempi osais toivoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.07.2009 - 01:11

Ismo Alangon, aivan ehdottomasti, tosin voisin innostua liikaa ja pelästyttää hänet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 08:30

olli Lindholmin ja jos Olli ei suostuisi niin Mikko Kuustonen sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 09:39

Tuija Piepposen eli piepposkan hän ain nii reipas ja ilonen ...jot naurua meitil riitäis varmaankin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:37

Minä voisin Charlie Plogmanin kanssa saunoa ja laulella yhdessä , ja toisemme selästä pesisimme.