Kenestä Suomen julkisuuden henkilöstä haluaisit tehtävän elokuvan ja miksi ?

Avainsanat: elokuva

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 29.07.2009 - 20:54

Jokos Kekkosesta on tehty. Olen seurannut niin vähän tuota elokuvamaailmaa etten varmasti tiedä kenestä kaikista se on tehty. Tai sitten voisi ajatella tämän päivän ihmisistä esim. Juha Mietoa. On hänenkin elämässään ollut niin paljon tapahtumia, että aina siitä yhden leffan saisi aikaseksi. Ja on kuitenkin sellainen henkilö, joka voisi olla esikuvana monelle nuorelle. Ei mitään skandaaleita eikä muuta vastaavaa ole julkisuuteen tullut, mutta muuten tapahtumarikas elämä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 20:36

Suomalaisesta viherpiipertäjästä, joka on melkein julkisuuden henkilö. Hänet tunnetaan komeasta ulkonäöstään, sekä hulvattomasta kielenkäytöstä. Viherpiipertäjä on myös monen ala-asteikäisen nuoren esikuva, sekä pukeutumiseltaan, että "reteeltä" asenteeltaan. Piipertäjän koulumenestys on melko arveluttavaa, minkä vuoksi suuri osa hänen ystäväpiiristäänkin on "amiksia", eli henkilöitä, jotka ajelevat rupuisilla autoilla säilyttäen pakoputkeaan yleensä takapenkillä. Viherpiipertäjä myös tupakoi aktiivisesti, vaikka hänellä onkin "kaapillinen nikotiinipurkkaa" kotona. Piipertäjä tunnetaan myös yleisesti "pissismangneettina", eli hän saa monesti mm. kadulla kulkiessaan ihailevia katseita pissiksiksi kutsutuilta teinitytöiltä. Vaikka hän onkin suosittu ja komea, hän suhtautuu melko varautuneesti uusiin ihmisiin. Tämän vuoksi yleisin ilme mikä hänellä nähdään onkin melko "jurottava" tai tylsistynyt. Piipertäjän pukeutumistyyli on ns. "hokileijan" ja hopparin risteytys. Myös häivähdys "fruittariutta" voidaan havaita. Kovaa kuntoaan piipertäjä ylläpitää nyrkkeilemällä säännöllisesti omassa huoneessaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.07.2009 - 20:54

Anita Hirvosesta. Hän jos kuka on käynyt elämän koulunsa ja rankemman kautta. Ja mitä hän tekee siitä huolimatta? Hän hymyilee ja antaa itsestään kaiken.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 20:55

Tuksusta saisi hyvän kassamagneetin. Kaikki kilvan tulisivat katselemaan Tuksun tempauksia. Siinäpä leffan nimi: Tuksun uusimmat tempaukset !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 20:59

Tuhanna Jokiainen! :P

En oikein tiedä, ei oikein julkkikset kiinnosta. Ehkä Mannerheim, mutta siitä tehdäänkin jo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 21:02

I.Kanervasta vois saada vaiherikkaan leffan,nuoruus ja hurjuus Etelä-Suomessa ja hurjastelut Lapissa sekä poliittisesta urasta ja sen huipuista ja matalikoista,nimi vois olla "Ile,elää elääkseen"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 22:40

Irwinistä.Rautavaarasta ja Baddingistä on jo tehty ni oisko se sit Juice.Juiceha teki paljo lauluja ja myös itse esiintyi,osa lauluista on myös suosittuja karaoke hittejä...useemmi Juicea kuulee mitä Kirkaa.Kaipa tietty Kirkastaki jonkilaisen elokuvan sais aikasiks.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 23:08

Kalevi Sorsasta,valtiomies.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 00:57

No jos vielä elävät jättäis rauhaan, niin Kari Suomalainen olis sellainen tarpeeksi monisärmäinen että hänestä riittäisi jutunaiheita ja elämänvaiheita vaikka minkälaiseen stooriin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.07.2009 - 01:12

Alanko! Ismo!