Millaiset farkut?

Eli milaiset farkut (merkki ja malli) ostan (40v mies), että olisin edes hitusen muotitietoinen? Hinnalla ei väliä. Pääasia että sais kerralla sopivat, ettei tarvi koko kylän kauppoja kiertää.

Avainsanat: farkut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 20:38

TH eli Tommy Hilfiger,vois olla kova sana ns.varhaisella keski-iällä,Beavereitä tuskin enää on,MACllä hyvät mallit,salsalainen laatumerkki,tekivät ensteks naisten housuja,jotka oli tehty naiselle,siis ei napamallia,mutta tekevät kuulemma yhtä hyviä miesten farkkuja.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 29.07.2009 - 19:33

Vaikea sanoa, kun ei ole tietoa mitä kokoluokkaa edustat. Mutta mene kylän parhaaseen kauppaan ja kysy myyjältä, niin varmasti osaa neuvoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 19:36

GANT - kehtaavat nuo jälkipolvet kulkea reilusti kuuskymppisenkin seurassa kun sillä on Gantit jalassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 19:36

Osta siniset, se on varma väri. Kuluneetkin saavat olla, hiekkapestyt tai sellaiset poikkiraidoiksi kulutetut. Muodista en tiedä mitään, mutta farkuista pidän, vaikka näytänkin niissä aika hirvitykseltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.07.2009 - 19:49

Miten olisi Beaversit. Ainakin on vanha ja hyvä farkkumerkki, hinnat taitaa pyöriä siinä 6- kympin luokkaa. Itselläni joskus nuoruudessa oli Beaversit ja sanoisin ettei niin hyviä ole koskaan sen jälkeen ollut. (Olisi ehkä ollut jos olisi ollut varaa laittaa niihin niin paljon.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 19:58

Toimivia merkkejä ovat olleet mm. Levi's ja Jack & Jones. Suosin sinisiä, hiekkapestyt, napilliset ovat naisten suosikit miehille ja vetoketju on kalkis' malli. Pitäisi rohkeammin kokeilla uusia malleja, mutta pidän "lökäpöksyjä" ehdottomasti itselleni sopimattomana. Dressmanilta ostin pari vuotta sitten ja hinta oli sopiva ja laatu on kestänyt hyvin. Bossin farkut ovat kuulemani mukaan laadukkaammat kuin kaikki muut???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 19:58

Farkkujen kuten muidenkin housujen tulee istua kantajansa yllä.Eivät saa lököttää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 20:16

Mieheni ostaa vain Leviksiä, se on kuulemma ainut oikea merkki, tiijä häntä sitten.
Hyvin kyllä näyttävät istuvan, ei lökötä !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 20:20

Diesel Zathan
Levi´s
Lee Cooper
Armani Jeans

näistä joku sopiva valitse. istuvat ja svengaavat, ei mitkään lökärit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 23:09

Ostinpa torstaina sopivat Tuurista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 05:46

Esprit farkut ovat tyylikkäitä, sopii varmasti sinulle. Samoin Levikset ovat varmaan aika varma valinta. Siniset ja kulutuspinnalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 11:16

Eikö kävis Levikset tai sit Lee Coopperit. kannattaa katsoa farkku liikkeistä tai anttilasta siellä on usein hyvän näköisiä miehille.Istuvat ovat hienot ei mitkään lökärit. Minusta ne on rumia kun ne roikkuu nuorisollakin polvissa.