oletteko kuulleet kirkossa soivan hää musiikkina Pate Mustajärven laulua? Minä kuulin kun olin siellä Etelä-Savossa häissä se

kkului siellä rukoushuonella jossa tuomari vihki avoiliittoon tämän meidä ystävä parimme. ja tämä Pate Mustajärven levy oli: TAHDOTKO MUT TOSIAAN.

Avainsanat: häät etelä-savossa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 16:47

Valitettavasti en ole. Minusta todella hieno idea.

Kysyjän kommentti

KIITOS SINULLE TIMPPA PARHAASTA VASTAUKSESTA. joo kyllä idea oli hyvä kun morsian oli nääs tampereelta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 14:56

en ollut tuota piisiä häissä koskaan muistaakseni kuulut, mutta jokainen hakee selaisen oman oloisen kappaleensa , joka kuvaa heitä ja josta pitää , ei tukaan ollut huono...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 15:00

EI minun häissäni mikään lemppari soinut missään vaiheessa, mutta pois lähtiessä toivon My way trumpetilla esitettynä, jätän sen verran käteistä rahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 15:04

En ole kuullut,mutta haluaisin kaiman laulamana kuulla,muutenkin.Omissa aikoinaan maistraatissa;kaverinkaveri(todistaja nro 2) päräytti huulillaan häämarssin ja kokonaan,ei meinannu pormestarin pokka pitää eikä muidenkaan ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 15:13

en ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 15:14

En ole tuota Paten laulua häissä kuullut. Kerran olin todistajana siviilivihkimisessä ja siellä koko vihkimisen ajan toinen todistaja soitti ihan hiljaa kitaralla Finlandersin Oikeeesti -biisiä. Kun tuomari oli saanut vihkimisen päätökseen, kitaralla soitettiin lujempaa ja tuore aviomies lauloi todella hienosti sen vaimolleen. Oli niin liikuttava ja kaunis juttu, että ihan joutui silmäkulmaansa pyyhkäisemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.07.2009 - 15:17

Outo juttu on minullekin. Mutta nykyään on lisääntymään päin nuo omat suosikkikappaleet. Ja kirkkokin on tullut suvaitsemaisemmaksi näissä musiikkivalinnoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.07.2009 - 16:11

enpäs ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.07.2009 - 17:11

En ole kuullut Patea enkä paljon muitakaan häälauluja kirkossa, kun en ole ollut häissäkään sitten vuoden 1 ja 2.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 19:18

En ole tuota kappaletta häissä kuullut, mutta muuten kyllä.
Taitaa olla Mamban biisi: tytön pienen, pojan pienen, sattuma jo yhteen vei ...
sen olen kuullut kaverin häissä.
Tosi mukava, että voi valita itsensä näköisen kappaleen esitettäväksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 23:18

Ei ole Pate laulellut.