Onko Juha Tapio Teidän suosikkinne Laulajana?Minä itse pidän hänen lauluista.

Avainsanat: onko juha tapio teidän suosikki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 16:26

Todellakin on! Olen kuunnellut Juhan musiikkia monta vuotta ja kaikki levytkin löytyy, muutamat keikatkin on tullut kierrettyä kun on ollut täälläpäin keikkailemassa, viimeksi toukokuussa Himangalla, oli ihana keikka. Juhan ääni on jotain niin sanoinkuvaamattoman kaunista ja herkkää, hän tekee hienoja ja puhuttelevia lauluja. Niitä on mukava kuunnella, päivittäin.
Todellakin suosikkiartistini, toivottavasti vielä tulevaisuudessakin lauleskelee ja tekee uusia levyjä ja keikkaa tänne vähän pohjoisempaankin, niin pääsisi taas näkemään livenä ;) sehän se aina on parasta.

Kysyjän kommentti

KIITOS PARHAASTA VASTAUKSESTA. joo on JUHA TAPIO HYVÄ LAULAMAAN.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 14:44

on ihan hyvä laulaja ja kuuneltavia biisejäkin vieläpä.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 15:04

jos tämä se kirkkonummen tapio,en kyllä miehestä pidä,nesteissään oli aina tavatessani torin lähettyvillä

Lisätty: 29.07.2009 - 15:34

en tiedä tätä juhaa,kirkkonummen tapio on kari,pannaan dementian piikkii

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 15:13

ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 15:14

Minä nykyään olen sen vähäisen musiikin perusteella kuunnellut Charlie Plogmania, ei musiikki ole koskaan elämääni täyttänyt. Luultavasti en tiedä edes kuka on Juha Tapio, Kari Tapion tiedän kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.07.2009 - 15:14

Ei missään nimessä ole suosikkilaulajani, mutta joitakin hänen kappaleitaan kuuntelen ihan mielelläni. Hyvä laulaja hän silti on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 15:27

Ei ole suosikkilaulajani. Sain hänen pari levyään ajankohtana, jolloin isäni sairastui vakavasti ja menehtyi. Varmasti loppuelämäni yhdistän ne laulut tuohon ajanjaksoon. Varsinkin Kaksi vanhaa puuta tuo tuon tilanteen erityisen hyvin mieleen. Ihan kauniita sanoituksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 15:41

ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.07.2009 - 16:11

ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 16:26

Hyvä jäbä !

Lähteet:
Suomen roudarien eläke-säätiö.fi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.07.2009 - 17:07

Jos kuulen hänen laulavan, en laita radiota tai telkkaria kiinni. On hänellä ihan hyviä kappaleita, mutta ei hän ihan suosikkini ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 17:44

Pidän kyllä hänen musiikistaan. Joululahjaksi sain cd:n jota kuuntelen useasti autolla ajaessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 17:48

On suosikkini
välillä tuntuu et miten siitä kaverista
lähtee niin syvällisiä kappaleita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 19:36

Onko tuokin, en tunne kuin Kari Tapion rekkamiehen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 21:10

Osaa toki laulaa, mutta mielestäni saman tason artisteja on suomi pullollaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 23:20

En tunne miestä,sano Manninen Jeesusta.