Oletteko rehellisiä ihmisiä? Minä luulen olevani sellainen, mutta mitä mieltä ovat muut napsulaiset tästä?

Avainsanat: oletteko rehellisiä minä luulen olevani sellainen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 14:48

Minä olen todella rehellinen, en koskaan käsitä että on ihmisiä jotka ovat epärehellisiä vaikka 1 € tavarasta, olen huomioinut viime aikoina syödään ja juodaan, tyhjiä ostoskärryjä työnnellen Prismassa. minä itse kiellän vainoharhaisena, piha rosvojeni vuoksi että lapsenlapseni ei saa koskea kaupassa mihinkään, ja ovat nämä ipanatkin kyselleet miksi mehua saa kaupan sisällä juoda.

Kysyjän kommentti

KIITOS PARHAASTA VASTAUKSESTA: hyvä kun opeta lapsenlapsillekin että pitää olla rehellinen. IHAN HYVÄ JUTTU.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 14:47

olet varmaankin rehelinen, niin myöskin minäkin olen, mitä mieltä sitä on esim. täälä ruvetta valehtelemaan.... valheella on lyhyet jäljet ,.... sanoo viisas kansa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 15:03

onkos joku kyseenalaistanut rehellisyytesi?

rehellisyys maan perii,
ja olen rehellinen,

paitsi joskus on turvauduttava siniseen tai valkoiseen, ettei luokkaa toista, juurta jaksain ei tarvitse kertoa aivan kaikkea esim. siipallensa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 15:10

en ole,kyllä minä katson oman edun ensiksi,olen ottanut mallia poliitikoista ,mitä isot edellä sitä pienet perässä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 15:13

olen mä

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.07.2009 - 15:14

Pyrin olemaan mahdollisimman rehellinen, mutta joskus vaikeneminen tai valkoinen valhe on paikallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 15:29

Pyrin olemaan rehellinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 15:55

Pyrin olemaan rehellinen, jos jotain jätän sanomatta tai muutan totuutta niin silloin kun se ei ketään satuta vaan ennemminkin helpottaa asioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 16:05

Ihminen on rehellinen, kunnes toisin todistetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.07.2009 - 16:11

Kyllä suht rehellinen olen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 16:56

Rehellinen olen aina, kuten nytkin väittäessäni sellaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.07.2009 - 17:04

Ei ole kukaan vielä valehtelijaksi sanonut, joten uskon olevani rehellinen. Vai pitäisikö sanoa, että olen niin rehellinen kuin osaan, kuten Jäätteenmäki muinoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 21:06

Oon liiankin rehellinen mielestäni. Rehellisyyteni on saanu mut usein pulaan. Toivosin et muutkin olis rehellisiä mua kohtaan, mut tää ei taas valitettavasti toteudu usein. Joskus olen kyllä joutunut valehtelemaan mutta siitä on tullut aina ahdistunut ja masentunut olo ja asia on kyllä paljastunut aikaisemmin tai myöhemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 21:23

Rehellisyys maan perii,mutta tilanteesta riippuu,voiko olla aina 100 % rehellinen loukkaamatta toista osapuolta,mutta rehellinen on pyrittäväv olemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 23:20

Tunnet varmaan itsesi.