"uudet" napsulaiset hoi ! Miksi ette päivitä profiilitietojanne ? Ei meitä muita tarvite pelätä, eikä teitä täältä kukaan tunnista

vaikka vähän valottaisittekin omaa persoonaanne. Jää sitten vastauksetkin paremmin mieleen, kun muistaa, keneltä se oli.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 13:34

Ohjeita uusille napsulaisille:

Mikäli kuulijat ovat ennalta vieraita, kannattaa aloitus muokata väljäksi ja jättää vahvimmat faktat ja väitteet myöhemmäksi. Tällöin kuulijoille jää aikaa sopeutua tilanteeseen ja totutella uuteen puhujaan. Mikäli puhuja koetaan miellyttäväksi, myös tämän sanomaan suhtaudutaan useimmiten myönteisesti.

Kuten puheenvuoron alussa, myös lopussa tulee välttää maton vetämistä oman uskottavuutensa alta. Ehdottoman kiellettyjä ovat myös turhanpäiväiset kommentit tyyliin ”Eipä sitten sen kummempia…” ja “Sekavahan tämä oli, mutta toivottavasti teille jäi nyt edes jotakin mieleen…”.

Kysyjän kommentti

Mistä sinä nyt taas tuollaisenkin ohjeen nappasit ?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 12:57

Joo samaa sanon minäkin rohkeesti vaan päivittämään tietoja profiiliin. ihan hauskaa täällä on ihan saman millainen on kuva tossa. ei tarvi meitä pelätä ei täällä kukaan toisiaan syö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 14:15

terve tulemaks minunkin puolest uudet sekä vanhat, jotka ette ole pitkiin aikoihin täällä käväseet , niin tänne napsutteleen.. !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 14:19

Napsuttelemaan ennakkoluulottomasti,profiiliin jotain persuunakohtaisia tietoja muttei osoite-sos.turva-eikä pankkitilitietoja,mutta muuten ers jotain...ettei tunnu niin tylyltä.KIva kuvakin ois suotavaa,sen mustan mörököllin sijaan,muuten OPOYn ohjeet kunniassa ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.07.2009 - 15:04

No mutta, nytpä nuo uudet "napsulaiset" vallan ujoksi heittäytyivät, pitää meidän vanhojen vastailla heidänkin puolesta. Miellyttävämpää se on vastata ihmiselle kuin ei kellekään. Ainakin minun vastauksiini se vaikuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 15:16

niimpä, ja niistä tiedoista saa pisteitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 19:30

Tuota samaa olen peräänkuuluttanut jo tässä parina päivänä.
Kirjautuminen ei ole vaikeaa, nimimerkille mukavampi vastailla kun anonyymina esiintyvälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 13:05

Kovin tarkkoja tietoja itsestään ei kannata antaa... maailma ei ole niin hyvä kun joku saattaa luulla.
Kirjautuahan voi antamatta tarkkoja tietoja itsestään, uteliaisuus ei myöskään kuulu sivistykseen mutta suomaliset taitavat olla paitsi huippukateellisia myös hirvittävän uteliaita.
7päivää-lehden levikistä kertoi aamulla konsernin uusi tj ja levikki oli tosi suuri. Ikinä en ole sitäkään roskalehteä lukenut, saati ostanut.