Monivaihteinen olet: off, pause vai on?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 13:20

On off,just nyt pause offista,mutta kohta on,siivoushulluus jatkuu ja sitten kasvimaan kimppuun,sitten I am sailing...

Kysyjän kommentti

Kiitos, virtaa tuntuu riittävän. Samaan tahtiin vain ja sitten pausen kautta sammuksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 10:40

tällä hetkellä pausse, on jotain kuumetta , särkyi ym outoja tuntemuksia , ollut jo eilisestä asti... mutta hitaasti off....normaalisti.. :)

Lisätty: 29.07.2009 - 11:38

siis tarkoittan et hitaasti on... normaalisti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 10:48

sekä että miten milläkin hetkellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 10:51

Vaihtelee pause tai on, tänään pause, vahdin lapsenlapsiani 5 päivää ja tankki on tyhjä ja hommia olisi, joku nalkuttaa sisälläni : mene tekemään töitäsi, joku sanoo vedä löysiä tänään, helpointa on löysäily tänään. Huomenna on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.07.2009 - 10:52

Liikaa olisi vaadittu jos minun pitäisi olla on. Siispä olen pause tai off. Mieluummin off, niin pääsen kaikkein helpommalla eteenpäin ilman liikaa rasitusta tai hötkyilyä. Laiskuus on ihana lahja kun sen osaa oikein käyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 10:56

Tällä hetkellä ON.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 11:37

out of use,
out of connection,
blocked,
closed

mutta nyt tällähetkellä " on ".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 11:41

I am loading...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 12:18

on ja off vaihdellen, ehkä on voittaa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 12:38

loading...tila voi jatkua pitkäänkin, mutta sitten kun on vaihde pamahtaa päälle mikään ei pidättele menoa, automat ja cruise päälle.........

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.07.2009 - 13:44

tällä hetkellä pausella, yleensä olen on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 15:20

yleensä off

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 16:38

Vaihtelee paljonkin, nyt ehkä pausella, maha täysi ja väsynyt olo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 20:03

Kaikki vaihteet löytyy myös pakki.
Joku on joskus sanonut, että liikaa vauhtia, niin olisko se sit pikakelaus menossa.
Nyt uinnin jälkeen tuntuu just siltä joten yritän hieman rauhoittua tässä Napsun parissa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 17:01

offshore, offroad, onboard ...