Mahtavaa, kiitos tuhannesti !!!!:O

En tienny miten oikein teille jokaiselle yhdessä ja erikseen laittaisin kiitokset noista hersyvän hauskoista vitseistä , no tässä se tulee nyt KIITOS !! Monella on taas hauska hetki, kun noita vitsejä lueskelee. Mulla ainaski tuli elinaikaa vähintään vuosi lisää !

Avainsanat: huumori hauskuus vitsit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.07.2009 - 19:40

Laitetaan sitten yksi lisää:
Pikku Liisa oli ylpeä siitä, että hänen isänsä oli varatuomari. Puhelimeen hän vastasi aina:
-Varatuomari Lahtisen tytär puhelimessa.
Hänen äitinsä kyllästyi tuohon ja kehoitti tytärtään: -Tästä lähtien vastaat Liisa Lahtinen, eikä varatuomari Lahtisen tytär!
Kerran kaupungilla tuli vastaan eräs vanhempi rouva, jokla kysyi: - Etkös sinä olekiun varatuomari Lahtisen tytär?

- Niinhän minäkin luulin, kunnes äitini kielsi sen!

Kysyjän kommentti

Kiitos Papiti.. tuo oli tosi hauska myös..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 28.07.2009 - 19:35

Kiitos itsellesi kiitoksista, vaikken yhtään vitsiä kirjoittanutkaan. Olisin kertonut jonkun, mutta ikinä ei silloin tulee mitään mieleen kun pitäisi. Hauskaa oli minullakin niitä lueskellessani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 19:36

oleppas hyvä vain... !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 20:27

Kiitosta vaan kaikille vitsi nikkareille. Hauskaa oli lueskella =))

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.07.2009 - 20:46

Myöskään minä en kirjoittanut yhtään vitsiä. Olen niin huono niissä, en edes muista mitä olen kuullut. Mutta hyvä että linjoilla on tuollaisia vitsinikkareita jotka meitä hauskuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 21:13

Olen muistaakseni kirjoittanut yhden vitsin. Mikä se oli, en enää muista. En yleensäkään muista vitsejä. Enkä kait kohta mitään muutakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 21:38

Ole hyvä,ei olis tarvinnut kiitellä,mutta oli kiva,että hauskuutti.En kyllä muista kirjoitinko siihen tai mihin vitsin,sama vika kuin hurjattalla,mie en muista mitää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 21:41

Tämä koko palsta on pelkkä vitsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 22:18

On niin huono vitsipää.. Vaikka niitä kullee ne kyllä unohtuu..Seuraavaan visikysymykseen yritän keksiä...jonkun..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.07.2009 - 02:18

jepp, hyviä vitsejä on aina mukava lueskella/kuunnella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 03:29

Ollaan hyvä vaan, mutta .....mielisairaalassa ottamani kuvat olivat pääosin onnistuneita, vaikka joukossa oli muutamia tärähtäneitäkin...