Tuossa yläpalkissa on ajoittain Ifin mainos kaatuilevasta matkailijasta. Lapsenlastani se huvittaa suunnattomasti. Miten löydän

sen varmasti ? Joskus joudun etsimään pitkäänkin sen löytämiseksi .

Lisätty: 28.07.2009 - 13:14

Ifin mainoksessa matkailija juoksee maapallon pintaa pitkin, ja kaikki suuret tunnistettavat monumentit vilahtavat siinä. Aina välillä karttaan tuijottava matkailija kompastuu ja kaatuu, sekä katoaa kuvasta noustakseen aivan pian uudelleen juoksemaan ja kaatumaan ja niin edelleen. Lapsenlapseni nauroi aivan tikahtuakseen piirretylle mainokselle. Saan sen näkyviin, kun tarpeeksi kauan klikkailen yläpalkkeja. Viimeksi jostain oma napsu-viestit-palkeista.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 28.07.2009 - 10:35

Oletko katsonut Ifin sivuilta. Jos heillä siellä olisi.

Kysyjän kommentti

Ei ole Ifin sivuilla, ainoastaan täällä Napsussa. Mutta nyt se tuntuu löytyvän helpommin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.07.2009 - 10:36

Joo lapset on sellaisia että niitä naurattaa kaikki hassut jutut. mun lapsenlapsi on ihan saman lainen. se nauraa niille piilokameran jutuille Tv:ssä ja sanoo et oma moka kun joku vaikka kaatuu jollain pyörällä johonkin jorpakkoon tai jotai muuta tällaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.07.2009 - 10:36

Kun klikkaat Oma Napsua, niin se mainos tulee tuohon ylös.

Lisätty: 28.07.2009 - 10:41

Ei se aina tulekaan, sorry. Nuo mainokset on varmaan jotenkin ajoitettu tulemaan tietyn väliajoin, joten se on tuurista kiinni osuuko juuri silloin kohdalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 10:45

en muuten löytänyt ifin sivuilta, vaikka tsiikailin. joku mainostoimisto on sen tehnyt, ehkäpä voisit lähettää ifin asiakaspalveluun kysymyksen ,
josko he vastaisivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 10:47

Minen ole nähnytkään kaatuilevaa matkailijaa,eikä omaa napsua klikkaamalla tullut esiin,naurattaiskohan se minuukin;lapsenmielistä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 15:15

kysy ylläpidolta.. ehkä