Huomenta Martat ja Martit ! Mitä tarjoaisit?

Meille tulossa tänään sukulaisia Turusta asti ja pitäisi keksiä,jotain tarjottavaa suolaista et makeaa.

Avainsanat: leivontaa rakkaudella

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.07.2009 - 07:30

Suolaisena tarjottavana minun vierailleni on hyvin maistunut piirakat, kinkku , katkarapu, sipuli, juusto ovat kaikki hyviä olleet, makeaa olen yleensä jotain täytekeksejä , jäätelöä mansikoiden kera tarjonnut, suolainen tekee paremmin kauppansa.

Kysyjän kommentti

Hyviä ehdotuksia tuli paljon,tein kinkkupiirakan ja makeaksi mansikkatortun,hyvin kelpasi,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.07.2009 - 08:14

, lihapullat , uunilohi , smetanasilli, rosolli, kananmunat, keitin perunat, ja vihreä salaatti + kermaviilikastike ....jälkkäriksi mansikoita ja vaniljajäätelöä ....sekä kahvia, teetä tai mikä nyt onkin mielekästä juotavaa.....en tiedä ikä haarukkaa, joten jos ei ole niinkään kala ihmisiä, niin meille kyllä aina kelpaa mummin lihapullat, siis oma tekoiset lihapullat...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 08:16

Vaikkapa katkarapupiirakka. Meillä kävi eilen pikavierailulla ystäviä, saivat juuri tuota piirakkaa. Kovasti tykkäsivät. No - olihan sitten vielä mansikoita ja kermavaahtoa ja jotain muuta pientä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 08:24

Tekaisepa vaikkapa lohipiirakka ja makeaksi herkuksi kääretorttu, johon täyte tuoreista mansikoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.07.2009 - 10:01

Kokeilepa tehdä uunipannulla suolainen pannari. Jauhelihaa tai savukinkkukuutioita, ihan mitä vain mieleesi tulee täytteeksi laittaakin. Nopea ja helppo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.07.2009 - 10:05

Meneppäs sinne metsään ja kerää ne mustikkapiirakan ainekset. Siinä sitä makiaa. Voit tehdä vaikka voileipiä. Nekin maistuvat näin kuumalla ihan hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 10:55

Mitäs jos tekisit pizzaa sekä piirakkaa ja keksejä tarjolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 13:19

Ostapa savulohi ja sillejä. Niitä uusien perunoiden kanssa. Sitten jauhelihapihvejä ja kantarellikastiketta. Jälkiruoaksi mustikkapiirakkaa. Tällaisia herkkuja tarjoili tyttäreni lapsen 80-vuotias isoisoäiti käydessäni hänen luonaan vierailulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.07.2009 - 13:34

sienipiirakka, jos ei sieniä löydy niin vaikka kinkkujuustopiirakka,
ja mokkapaloja vaikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 20:07

Uusia perunoita,lohimoussea ja hapan leipää,vihreätä salaattia väriksi pöytään,jälkkäriksi mustikkapiirakkaa ja kaffetta.Ei noista kesäherkut parane,mun mielestä.