heippa kaverit:). Tänä aamuna syntyi meille 6 tiibetinspanieli vauvaa. Yö meni valvoessa kokolailla sekä koira emolla,

että ihmisemolla. Koiria on 3 urosta ja 3 narttua. Niillä on mahtava elämisen vimma ja mieletön halu selvitä.Vaikka tosi pieniä vikisijöitä vat:) Se on parempaa näytelmää kuin tv tai tietokone:) samoista vanhemmista kuin se top 20:n ykköskuva kilpailussa www.nerogold.fi . Se on meidän Pimpula se kaunein. käykää nyt äänestämässä jotta Pimpula saapi kipesäti tarvitsemansa auton :D ja voipi viedä emnäntänsä ajelulle. Jos kauniisti pyydätte niin voipi viiä teitäkin. Kiitos ja terveisin arnika ja koiravauvat sekä Minni ja Pimpula. ja kysymys kuuluu,mikä on sinun heevelemmikkisi tai kenties, mikä lemmikki sinulla jo on? Onko mielestäsi nyky-yhteiskunnassa lemmikeillä liian suuri arvo? Paapotaanko liikaa?

Lisätty: 28.07.2009 - 12:21

Kiitos vastauksista , olen samaa mieltä, että ihmisen pitää pitää huolta pienimmistä ja avuttomimmista, mutta silti eläin on eläin ja ei nouse ihmisen arvoiseksi sentään perheessä. Vuorokausi menty ja pennut ovat kasvaneet "hurjasti" ja jatkuvassa tiputuksessa. persoonallisuudet alkaa erottumaan. siellä on yksi vikisijä.. ja yksi on "jyrä" menee toisten ylitse ja läpi koiramuurin aina ensimmäisenä läpi tissille:)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.07.2009 - 23:24

Onneksi olkoon molemmille mammoille!Siinä sulla puuhamaata monin kertaisesti pikkukoirulien kanssa.Kysymykseesi,minusta ei paapota,ne on monasti lasten korvikkeita mulle ainakin oli,kun se lapsi jo iso ja sillä oma paapoja ;-) .Mun lemmikki Tarmo yönmusta kollipoika oli myös muistaakseni Iltiksen lemmikkikisassa,keräs paljon pinnoja,mutta lopputulosta en tiedä,kun Tare poistui siinä välissä sateenkaaren tuolle puolen.Aikaa on kulunut,nyt pystyn jo puhumaan asiasta,mutta olipa tiukka paikka muutama vuosi sitten...siksi kait en ole uskaltanut ottaa uutta kaveria,mutta katsotaan.Lemmikit on ihania,mutta se menettäminen raastaa sydämen.Onnea kisaan!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Eme
Vastattu: 28.07.2009 - 01:59

Onneksi olkoon vaan, on se mukava aina tuollainen suurehko yleensä hetkellinen perheenlisäys, sen verran suloisuuksia ovat pienet karvavauvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 05:04

Onneksi olkoon!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 06:52

Onneksi olkoon perheenlisäyksen johdosta, ovat varmaan tosi suloisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 07:05

Onnittelut minultakin.Tiedän kokemuksesta,että ne on SULOSIA.Ei niitä liikaa paapota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 07:51

Onnea ,onnea koko pesueelle ja perheelle! On teillä puuhaa moneksi viikoksi karvapalleroista, mutta iloakin varmasti ja hauskuutusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 07:53

Onnea koiraperheelle ja teille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 08:28

mahdottoman paljon onnea!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 08:43

Onnea, on varmaan mahottoman suloisia koiravauvoja. Minä ainakaan en paapo liikaa... meillä edelleen tuo kuvan Maikki Murjottaja :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 08:47

Onnea teille koko poppoolle... suloisia ovat koiran ja muutkin pennut, olen sellainen paapoja , jotta eipäs ole kisuleiden syy , miksi ovat niin turkaleen ronkeleita , kun ei kelpais muut , kuin herkut vain....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.07.2009 - 09:25

Paljon, paljon onnea teille kaikille asian osaisille. On ne koiruusvauvelit ihania. Eihän nyt lemmikkejä koskaan voi liikaa paapoa. Minulla on nyt kolmas kissa, ja se on minun kaveri. Kissoista olen aina tykännyt, ja siksi niitä on ollut. Edellinen kisuli oli vitivalkoinen (eikä kuuro, kuten usein valkoiset kissat). Hän sairastui, ja jouduin viemään lääkäriin lopetettavaksi, kun ei enää parantunut hoidosta huolimatta. Se oli kova paikka, kun olimme melkein kaksitoista vuotta olleet yhdessä. Nyt tämä Otto-tyttö on ollut vähän yli yhdeksän kuukautta minulla. Otolla on jo ikää siinä 5-6 vuotta. Profiilissani ei ole Otto-tyttö, mutta presiis saman näköinen on kisulini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.07.2009 - 09:56

Onneksi olkoon pienistä hännänheiluttajista. Valvottaa ne pallerot varmaan vielä eräänkin yön lähiviikkoina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 11:11

Onneksi olkoon nyt ne sit tuli kauan odotetut suloiset koira vauvat.Meillä on noi 2 kissaa ja tyttöni koirat käyvä usein täällä. heillä on nyt sekarotuinen koran pertu joka on 14 viikkoa vanha. eikä lemmikkiä varmaan voi liikaa paapoa,mutta ihania ne silti vaan ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 14:04

Onnea onnellisen perhetapahtuman johdosta ! Nyt sinulla onkin pitkäksi aikaa työtä kellon ympäri. Kyllä kaikki vauvat ovat suloisia, mutta on niiden kanssa tekemistä. Itse en ole koskaan uskaltamut teettää pentuja koirillani, koska tiedän, että väsyisin aivan puhki niiden hoitamisessa. Joskus tuon yhdenkin hoitaminen on liikaa. Mutta on koira mukava seuraeläin. Aina kiitollinen ja seurallinen. Kissa ei minusta ole samalla tavalla ihmisen seuralainen, se on niin itsenäinen, eikä osoita riippuvuutta ihmisestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 15:19

onneksi olkoon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 16:50

Paljon onnea! <3
Teillä on siellä nyt kova meininki. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 22:22

Paljon onnea ! :)