keitin riisin pohjaan, menikö riisi hukkaan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.07.2009 - 19:40

Hukka syö

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.07.2009 - 19:34

Ei se suteen mennyt ja maku sen kertoo onko syötävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 20:11

riisiä keittäessä on hyvä myös laittaa keittimeen vähän vettä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.07.2009 - 20:26

Jos se tuli ihan ruskeaksi, niin pilalle meni. Muussa tapauksessa sen voi syödä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 20:28

Ruskea väri kertoo sen. Jos suurin osa on valkoista riisiä, voit syödä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 20:46

Paahdettu riisi, aivan uusi ruokalaji. Sekoita joukkoon kermaa, ananasta, pippuria ja kinkkusuikaleita. Savun maku tekee siitä vain pikantimman makuisen. Kukaan ei huomaa mitään, ellet kerro.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 21:27

Jos maistuu pohjaanpalaneelle, kippaa koko satsi biojätteisiin. Parempi onni ensi kerralla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 21:42

Maista ja haista hyvä ihminen!Myös voisit soveltaa hurjattan vinkkiä,Trés bon,trés savoureux!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 22:00

Ei ne kyllä enään ainakaan parhaimillan ole maun puolesta. Jos saat irti kattilasta maista. Ole huolellisempi ensi kerralla. Mikrossa kun keittä ei pala pojaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 22:44

Ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 22:55

varmaan riisi siellä pohjassa on vieläkin, ellet ole pois ottanut, hukkaan riisi ei missään tapauksessa itsekseen mene

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.07.2009 - 02:08

No voi olla että ne palaneet riisit ei kovin maukkaita mutta valkoiset hyviä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 05:12

Hukkaan meni, keitä uusi satsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.07.2009 - 09:27

Jos ne ehti kypsyä, niin ei päällimmäiset ainakaan pilalle ole. Suosittelen sellaisia riisipusseja jotka laitetaan kiehuvaan veteen. Helppoja käyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 12:02

Kyllä tais mennä ainakin se osa mikä on pohjassa asti kiinni. Mutta en kyllä itse käyttäs sitä riisiä ,koska maku on voinut kärsiä.