Lähdenkö Norjaan vai Irlantiin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 20:08

molemmissa käyneenä minä kyllä valitsisin Irlannin, mutta niinkuin aiemminkin todettu, paljonhan se on siitä kiinni mikä sinua kiinostaa ja mitä haluat lomallasi tehdä ... jos muuttoa suunittelit niin silloin saattaisi Norja olla tällä hetkellä parempi vaihtoehto duunin puolesta ...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.07.2009 - 10:37

Itse Norjan kuumeen saaneena
ehdotan norjaa
vuodesta 1972 siellä käyneenä en ole vielä kaikkia kolkkia kolunnut
ensin teltalla sitten asuntovaunulla ja viimeksi vuokrasimme asuntoauton
olisitko lähdössä millä pelillä sinne
meidän seuraava haave on lähteä moottoripyörällä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.07.2009 - 10:42

Minä lähtisin Irlantiin, joten sinäkin varmaan voit lähteä. Olen kuullut siitä niin paljon, mutten koskaan käynyt. Kaunista kuulemma on. Toki Norjassakin on kaunista, mutta siellä käyneenä en kamalasti sinne hinkua takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 11:10

Suosittelen Norjaa, mikäli sinulla on mahdollisuus matkustaa edes osa Hurtigruten'ia.
Muuten suosittelen vaihtoehtoa Irlanti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 11:22

Irlannissa en ole vielä poikennut, itse sinne kyllä lähtisin mieluummin kuin Norjaan, olen käynyt Norjassa monesti..
Mutta nyt olen menossa, en suinkaan Tampereelle, vaan Grönlantiin elokuussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 11:35

Mene Irlantiin. Norjassa on kallista, Irlannissa saat hyvää olutta ja viskiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 13:31

Sehän on sinun itse päätettävä.Itse olen pohjois Norjaa kolunnut mutta länsirannikko eteläänpäin on kuulemani mukaan melko kaunista jylhää aluetta. Brittein saarilla en ole käynyt joten Irlantikin kiinnostaisi. Ota sitten selvä tästä vastauksesta, mutta vaikea valinta olisi itsellenikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 13:39

Itse ole lähdössä Etelä-Norjaan syksyn aikana, joten se on ainakin nyt oma suosikkini. Vuonot ja tunturit ovat kyllä mahtavia. Pohjois-Norja on tullut jo vuosikymmeniä sitten koluttua läpi ja sinne en ole ihan heti huomenna lähdössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 16:06

Sinuna lähtisin Irlantiin,vaikken ole ehtinyt sinne itse vielä,vois olla samantyylistä kuin Skotlannissa,johon hurahdin jokunen vuos sitten.Ylämaata ja vihreätä,viehättäviä kyliä ja niiden pubeja,niin kauan kuin saarilla on vielä pubeja,tilastollisesti 20v kuluttua saarilla ei ole ainoatakaan,siihen malliin tänä päivänä kuolee pubeja,kiitos hallituksen järjettömät säännöt ja verotus.Joka päivä Brittein saarilla lopettaa 7-10pubia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 17:19

irlantiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 19:04

Mene kumpaankin ja vietä pitkä sekä rattoisa loma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 22:21

Norja on lähempänä. Voit mennä omalla autolla ja yöpyä mökeissä tai omassa teltassasi. Ota perusruokaa mukaan Suomesta lähtiessäsi, niin ei tarvitse kaikkea ostaa Norjan hinnoilla. Matkusta hitaasti, näet enemmän. Lähden ilmeisesti ensi viikolla Altaa kohti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.07.2009 - 02:15

Mie lähtisin ainakin irlantiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 05:20

Irlantiin, Irlantiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.07.2009 - 09:04

Kun muutaman kerran samassa paikassa käy, niin kyllä sitä uutta ja ihmeellistä kaipaa. Irlanti on vielä tutkimaton paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 21:50

mene Irlantiin, hieno maa.