Tämä ei ole kysymys vaan suositus: katsokaa Babel joka alkaa juuri nelosella. Antaa ajattelemisen aihetta... hyvä leffa...

Brad Pitt osaa näytellä!!

Avainsanat: babel leffat elokuvat pitt

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.07.2009 - 11:04

Tuli katsotuksi eilen illalla, tykkäsin. Jännästi niiden ihmisten tarina kietoutui yhteen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.07.2009 - 00:23

Katsottu on ja ansaitsi todella Oscarinsa(tai oliko ne ehdokkaita,mutta kuitenkin),mosaiikki eri kielistä,kulttuurista ja tarinoista,jotka kytkeytyi toisiinsa,sittenkin.Hyvä leffa!Luin nyt oikein lehdestä,että oli trilogian kolmas osa,Amores perros ja 21grammaa aiemmat eli tulipa nähtyä ohjaajan kolmaskin osa,huomaamatta.
Eilen illalla asettauduin kans aTVn ääreen,katsomaan "Easy rideria",vetävä musiiki ja menopelit loivat nostalgisen tunnelman.Kesti katso näiden vuosien jälkeen,uudelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 09:12

Milloin se ohjelma tuli?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 13:56

joo seon todella hyvä elokuva

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 19:19

Elokuva tuli katsottua ja pidin näkemästäni.
Hyvin ohjattu ja tehty, hieman erilainen.
Ja onhan se Brad Pitti niiiiin hyvä =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.07.2009 - 02:20

Kyllä katsoin, vaikken oikein pitänytkään elokuvasta.