Mikä ajanjakso on Suomen suvessa mielestäsi paras ?

( ei taaskaan löytynyt kategoriaa sitä sun tätä )

Avainsanat: kesä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 26.07.2009 - 13:21

Alkukesä kun luonto herää vihreän erisävyissä kukoistamaan. Kukat herää ja linnut visertävät. Mutta jos saan toisen sanoa, niin olen samaa mieltä vähäviisaan kanssa, että elokuiset yöt ne vasta lumoaakin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.07.2009 - 13:10

yöt,
ensin valoisat kesäyöt
ja sitten yks kaks pimenneet samettiset elokuun kuutamoyöt ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.07.2009 - 13:24

Alkukesä on kauneinta aikaa, kun kaikki alkaa olemaan vihreää, kukat kukkivat, aurinko paistaa, ja linnut laulavat iloissaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 13:45

Tämä aika mikä on nyt, kukat pihassani ovat kauneimmillaan , ja mikään ei ole vielä kellastunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 14:04

Alkukesän vihreys, vehreys ja raikkaus viehättää minuu.Samoin myös loppukesän pehmeä mystisyys illan pimetessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 14:06

Ihanat aamut heinäkuussa kun luonto alkaa heräillä ja aamuhetki mökin rappusilla kahvikuppi kädessä ja jostain kuuöluu Kuikan huuto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 14:41

elokuu,luonto antaa satoaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 15:24

Loppukesä, sillä kesä siirtyy koko ajan vaan myöhemmäksi.
Ei ole reissatessa turistisumia ja monet yöpymisetkin ovat edullisempia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 15:57

Parasta aikaa eletään juuri nyt ja elokuussa tulevat sitten kuutamoyöt. Muuten tuo sinun kategoria on ihan oikea valinta: ihmisiä suviyössä.

...empäs lentänyt retkuun sanoi kärpänen kun pummia väisti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 17:46

Hyttysjakso.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 17:51

Loppukesä, ja syksyä odotan innolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 19:07

EN tiedä tarkoitatko vuodenaikoja vai vuorokauden aikoja. Vuodenajoista loppukeväästä alkusyksyyn kaikki muuttuu tuoksuineen sekä kuulaat aurinkoiset syyspäivät. Vuorokaudenaikana varhainen aamu usvineen ja elokuun kuutamot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 21:49

Kesä on parhaimmillaan silloin kun saa heittää villahousut pois.

Lähteet:
kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 09:47

Kaikista vuodenajoista minusta kevät on paras. Merestä lähtevät jäät, lokit alkavat kirkua ja luonto alkaa herätä ja vihertää....
Suvesta eli kesästä paras ajanjakso on tuossa juhannuksen tienoilla. Silloin lehtipuiden ja nurmikoiden vihreä väri on kauneimmillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 14:04

Se aika kun kielot kukkii :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.07.2009 - 02:29

alkukesä