Ihmettelen,kun kysyin mielipidettänne tästä tietystä vastaajasta kenen etukirjain on B.

Ylläpito poisti kysymykseni,mikä oli mielesstäni täysin asiallinen.Olen saanut tältä vastaajalta vastauksia missä paistaa ylimielisyys kysyjään nähden,mielestäni sellaista ei tarvitse sietää.Mitä mieltä olette.

Avainsanat: ylimielisyys vastaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 26.07.2009 - 12:28

Maustekasveihin kuuluva lajike tulee valitettavasti minullekin mieleeni. Olen samaa mieltä ettei niin saisi olla. Moni tarvitsee ihan oikeasti apua ja kysyy sen takia, sitten joku heittää siihen ilkeämielisen ja hyvin välinpitämättömän vastauksen, joka saattaa olla kaukanakin kysymyksen sisällöstä. Katsooko ylläpito sitten läpi sormien näitä vastauksia, vai eivätkö he sillä tavalla osaa lukea tavallaan sivullisina. Täällä on näitä muitakin ilkeämielisiä "omia" vastaajia. Huomattavastihan tämä siistiytyi kun tuli se anonyymiuudistus. En jaksa ymmärtää, miksi jotkut jaksavatkin vastata miten itse haluavat, miksi he yleensä ovat täällä jos kokevat meidät itseään huonompina tai tyhmimpinä. Menisivät kaltaistensa sivustoille. Noottia taidan minäkin tästä arvostelevasta vastauksestani saada, mutta jos ylläpito ei edes ajatteli että nämä vastaukset ovat ihan kenen tahansa ulkopuolisten luettavissa. Yrittäkäämme me edes pysyä kiltimmällä puolella vastauksissamme.

Kysyjän kommentti

Olen samoilla linjoilla kanssasi,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.07.2009 - 12:20

nyt ei leikkaa , ketähän tarkoitat , no en osaa tuohen sen enenmpää mittää sanoa.. olikos tuo se basilika vai ketähän tarkoitit, no en tuostakaan osaa mitään mielipidettä antaa...

Lisätty: 26.07.2009 - 12:28

en tiedä hänestä mitään, kun ei profiilissakaan olut, mutta luulen et hän kovin nuori ehkä ihan lapsi vielä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 12:22

No asiattomat vastaukset (myös kysymykset) poistetaan joko suoraan ylläpidon toimesta tai pyynnöstä jos aihetta on.

Tämä kysymys/vastaus osasto ei ole tarkoitettu eikä ehkä ole ihan oikea foorumi käyttäjien henkilökohtaiseen arvosteteluun/arviointiin, sitä nokkapokkaa voi käydä siellä viestien puolella jos tarvetta on (ja niitä riitafoorumejahan löytyy ihan tarpeeksi)

- eiköhän pysytä asioissa ja annetaan ihmisten olla sellaisia kuin ovat -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 12:49

Kun on kuitenkin paljon käyttäjiä niin aina ei voi kaikkia miellyttää.
Arvostelut puoleen ja toiseen voi hoitaa vaikka henkilökohtaisella viestillä.
Uskoisin kuitenkin että sellainen joka arvostelee vain kysyjää ja kysymystä jatkuvasti kokee poistatuksen jossain vaiheessa... Ainakin joillekin on käynyt niin, tosin ei näytä pätevän kaikkien kohdalla... (enkä tarkoita tuota mainittua yrttiä).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 12:56

Kysymystäsi ei olisi tarvinnut poistaa miun mielestä.
Huumorilla höystetyt huomautukset ihan kivoja, mutta jos ruetaan nipottamaan ja tökerösti piikittämään, niin siinä tulee raja vastaan.
vv:n kanssa samaa mieltä, nokkapokka käydään yksityisillä viesteillä, jos siihen on jollain niin suuri hinku.
Eiköhän tämä aihealue riittäne jo tälle päivälle.
Jatketaan Napsuilua kaikkinen virheinemme =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.07.2009 - 13:22

Kysymykset joissa viitataan johonkin tiettyyn henkilöön poistetaan. Olen sen huomannut aiemminkin. Itseltäni on poistettu niin kysymys kuin vastauksiakin. Mutta totta puhut, että aina ei jaksa pitää sisällään jotain loukkaavaa vastausta. Silloin on parasta laittaa tälle henkilölle henk.koht. viesti profiilisivulla. Tokihan sen tiedätkin, mutta kertaus on opintojen äiti, eikös niin kissaäiti?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 13:51

Minä meinasin vastata,kun huomasin kysymyksesi,mutta poistui välittömästi. Kyllä joku ihminen voi olla ärsyttävä..
Minähän tämän sopan keitin kysymykselläni,että alkoi soppa kiehua yli. Tuli laitettua se kommetti ensi-asunto kysymykseen mikä varmaan poisti kyseisen henkilön vastauksen...Ymmärsiköhän kukaan tätä selitystäni???

Lisätty: 26.07.2009 - 14:00

Kysymyksesi oli ihan asiallinen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 16:26

Kaikki esittämäsi kysymykset ovat olleet täällä asiallasia. Itsekkin huomannut muutamia tosikoita, jotka pysyvät aikalailla taka-alalla ja kyttäävät vain sopivaa tilaisuutta arvostella kysymyksiä tai vastauksia. Piikkinä lihassa niin sanotusti. Mielestäni huumoria olla pittää, ei täällä tosikoita tarvita. Nuo pyykinpesut on syytä käydä muualla kuin täällä. Ei muuta kuin uutta kysymystä kehiin vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 17:14

en tiedä ketä tarkoitat.. enkä ole huomannut itse tällaista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 17:55

En tiedä minäkään ketä tarkoitat, olen ollut vähän aikaa täällä, joten vielä ei ole tullut huomattua. Mielestäni täällä on ollut aivan asiallisia kysymyksiä. Enkä ole huomannut pahempaa herjan heittoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 20:37

Ainahan joku saattaa itse olla pahalla päällä kun avaa Napsun. Silloin sitä saattaa vastailla näsäviisaasti, mikä kysyjästä tuntuu kyllä kurjalta. Aina pitäisi muistaa vastauksessa kysyjä myös ihmisenä, eikä kysymystä pelkkänä kysymyksenä. Sanoilla voi loukata todella pahasti, voimme siis olla entistä varovaisempia täällä Napsussa, sillä emmehän tahdo aiheuttaa pahaa mieltä toisillemme, emmehän ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.07.2009 - 02:30

en ole huomannut asiatonta käytöstä ainakaan nyt lähiaikoina.