Mieluisin muisto, joka saa sinut hymyilemään vieläkin?

Kategoria mikä vaan...varmaan tätä kysytty aiemminkin, mutta sen jälkeenhän on voinut tulla uusia hykerryttäviä muistoja itse kullekin.

Avainsanat: muisto lämmittää sydäntä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.07.2009 - 11:34

noita muistoja on niiin paljon, mutta oiskos se kun kävin tässä talossa kerran ja jäin vain uneksimaan tästä paikasta... oltiin vanhempien mökillä tuolla vähän matkan päässä n.3 km.. katsoin sateenkaarta , joka näytti laskevan tai nousevan tähän pihapiiriin, sanoin äitivainajalle , et tuolla sateenkaaren päässä on aarre.. seuraavana maantaina luin lehdestä, et tämä paikka oli myytävänä, saman tein katsomaan ja tarjousta väsäämään, niinpäs tämä aarre on nyt meidän ollut 2000v asti.. rakastan tätä paikkaa ja olen täällä hyvin onnellinen , miehenikin sanoo , et on tyytyväinen , kun näkee minun aina hymyilevän katsoessani näitä paikkoja ... :)

Kysyjän kommentti

Hyvin onnellinen puolestasi, että sateenkaaren päästä löytyi sinun onnelasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.07.2009 - 18:17

Muisto 60 luvun lopulta
kun pojat tuli kauppaan ruokatunti ostoksille
yks ponnaripää oli tosi söpö aaah.....
kun sitten vuosia myöhemmin hän ilmestyi
Dis catin jonossa uudestaan elämääni
no nyt hymyilen muistoilleni ja odotan häntä kotiin töistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 19:31

Mikä voisi ylittää tyttären syntymän? Ei mikään, ikinä.
Miten mukavaa oli kylvettää vastasyntynyttä ikiomaa lasta. Sen muistaa ikuisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 19:38

Ensirakastuminen... ainoan lapsen syntymä... se hetki kun hän tuli kohtuun! :-) Ihan tosi!! Selittämätön onnen tunne ja hymy kasvoilla :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 19:42

Kategoriassa "eläimet ja lemmikit" varmaan tuo juuri päättynyt Josefiina-episodi palaa monesti mieleen ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.07.2009 - 19:57

Eräs "ensitapaaminen" kahdenkymmenen vuoden jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.07.2009 - 20:01

yleisesti lapsuuden kohellukset, ja oikein onnistuneet lomareissut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 22:47

yksi suudelma.................*viheltää*, tai noniin. lapsien syntymät.. ensimmäsien lapsenlapsen syntymä, piti oikke konjakki lähtee keskellä yöytä hakemaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.07.2009 - 23:07

Matkoilta on paljon ihania muistoja, tietty lapsen syntymä oli ihana asia, yksi lahja äidiltä josta olen joutunut raskain sydämin luopumaan kun hajosi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 23:09

Kun odotin ensimmäistä lastani. Kävin ensimmäisen kerran neuvolassa ja siellä tutkittiin ja kerrottiin kaiken olevan hyvin. Kotiin tullessani kirmailin tiellä kuin keväällä ulos laskettu varsa. Niin onnellinen olin...Vieläkin palautuu selvästi se tunne mieleeni..
Ihania juttuja lasteni ja lastenlasteni elämästä on vaikka kuinka paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 23:11

Mieluisia muistoja on niin monta, että on vaikeaa ruveta nimeämään sitä kaikkein mieluisinta. Yksi muuttokeikka on kyllä edelleenkin muistoissa onnistumiseta ja päättäväisyydestä kertovana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 05:55

Savossa 50-luvulla puinti aikaan söimme lammaskaalikeittoa jossa oli makkaran pätkiä mukana. Kunnon päivän tehneenä ja saunapuhtoisena oli mieleenjääneitä ruokahetkiä.
Se oli yhtä juhlaa nähdä kun pässi kävi pökkäämässä lampaita pellolla, että saa seuraavanakin syksynä lammaskaalia.
Nyt taitaa suolet tulla Australiasta ja Uudesta Zeelannista makkaran kuoriksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 11:06

Tosi mieluisia muistoja on kyllä,mutta yks vanha muisto tuli mieleen mökkeilyajalta,kun olimme turolta saaneet kyrmyniska ahvenia ja tein elämäni ensmäistä kalakeittoa.Illalla poikkesivat yks ystäväperhe saareen visiitille ja mun kalakeittoa pirttipöydän ääreen asetuttiin maistelemaan.Ystävähärra,joka oli tunnettu kalamies,sanoi sitten maistamisen jälkeen syljeskellen jotain ja tuumas,et helv.hyvän makuista keittoa mut oisit nyt kuitenkin ensteks suomustanut affenat...:-O.