Ilmainen Tietoturva läppäriin?

Läppäriini laitettu tietoturva vanheni. En onnistu sitä uusimaan ja nyt pyydän nöyrästi apua, miten ja mistä saisin ilmaisen hyvän tietoturvan koneelleni. Sellaisen joka on suomeksi ja jonka minäkin osaisin ladata?

Lisätty: 23.07.2009 - 13:22

Läppärissä ei ole CD-asemaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.07.2009 - 13:38

avast
www.download.fi/tietoturva/v...t4home.cfm

Kysyjän kommentti

Kiitos. Olen vain niin tumpelo näissä hommissa, etten ole vielä uskaltanut kokeilla asennusta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.07.2009 - 13:02

asenna gentoo

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.07.2009 - 13:41

tuota avastia miekin suosittelen jos ilmaista ohjelmaa halajaa, avg on myös yksi ilmainen ihan ok ohjelma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 15:36

avast! on ihan hyvä. myös tuo avg on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 16:06

Kokeiluversio tullaan julkaisemaan syyskuussa. Virallisesti Microsoftin mukaan uusi Microsoft Security Essentials tulee saataville viimeistään tämän vuoden loppuun mennessä. Yhtiö on testannut sisäisiä versioita kesäkuun 1. päivästä lähtien.
www.electronista.com/article...ches.soon/
tässä muita ilmaisia:
www.free-av.com/
www.download.fi/tietoturva/v...dition.cfm

täällä lisää:
keskustelu.afterdawn.com/thr...cfm/162275

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 18:05

niinkuin varmaan huomasit, luota - avast- hyvä luotettava suomen eniten ladatuin ilmais tietoturva, löytyy esim,
www.ilmaisohjelmat.fi/avast-antivirus -suomeksi-

Lähteet:
www.ilmaisohjelmat.fi/avast-antivirus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 20:39

www.mbnet.fi/perusohjelmat/h...junta.aspx
Tuolla on jotain, mutta en tiedä onko noissa suomenkielistä. Kokeilemalla selviää. Jos ei, niin voihan sen poistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 24.07.2009 - 03:44

Jo mainittu avast ja kylkeen spybot: www.safer-networking.org/en/download/