Mikälainen on mielestäsi hyvä vitsi?

Avainsanat: huumori vitsi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.07.2009 - 23:32

koe: turkulais veljekset krillasi pari päivää itseään etelän auringossa. kolmannen päivän aamuna, mennääks rannal. ei, mennään kaljal.
siellä oli arvokas herrasmies baarissa ja veljekset jututtamaan. ettekö minua tunne? olen neil armstrong olen käynyt kuussakin.
me ollaan suomen turuust ja oltiin juur pari päivää auringoos.

Kysyjän kommentti

Sinun vitsisi sai minut ja mieheni nauramaan,kiitos nauruista,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.07.2009 - 22:14

Riippuu tilanteesta.Jokaisella on omanlainen huumorintaju.Meillä tuntuu olevan sukuvika että huumori on samanlaista.Hyvin paljon tiannekomiikkaa nyt tai aikaisemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 22:15

sellainen jota saa nauraa mahakippuras.... :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.07.2009 - 22:23

Sellainen jolle todellakin nauraa, ja joka ei ihan nopeasti kulu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.07.2009 - 22:28

Kunnolla naurattava. Tahtoo vaan nykyisin olla niin, että useimmat vitsit on jo kuullut aikaisemmin, eikä niille toista kertaa enää jaksa nauraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 22:32

samoilla linjoilla edellä vastaajien kanssa, sellainen joka todella naurattaa, eikä olisi kovin kulunut vitsi.
ja paljon tykkään Stand up -komiikasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 23:36

Hyvä vitsi on sellanen, että sitä saa tosiaan nauraa ihan mahansa kipeäksi. Sitte se on vielä semmonenki, että sen muistaa tosi kauan ja aina vaan naurattaa :O :O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 23:42

Naurattaa - ei säälitä.
Tosin vitseistä 99% on kuultu aikoja sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 00:24

tilannekomiikasta ne parhaat lohkee, eikä niitä pysty uudelleen kertomaan, ei ole enää tehoa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 00:39

Mua naurattaa yleensä mahottomasti turkulaisvitsit,ne on hyviä ainaskin näin stadilaisen kantista,Kerron,kunhan olen oman koneen ääressä viimeisimmän kuulemani t-vitsin,se on lapulla turuks kirjoitettuna;ainaskin jumppiksen mielestä vois olla hyvä?
Muuten ihan normaali vitsit,ei niiden tarvi pistää hohottamaan,mut joku juju pitää
olla,kaksmieliset on usein hauskoja ym.

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 23.07.2009 - 04:12

Kaikki mielikuvitteelliset uudet vitsit saa aina nauramaan. =)
Yksi kuva kuitenkin voi naurattaa enemmän, kun 10-sivua tekstiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 06:31

Itse keksitty tuntuu parhaimmalta. Ainakin omsta mielestä.
Satiiri puree usein ja tilannekomiikka. Tämäkin on aika vänkä. www.hs.fi/viivijawagner/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 07:31

Minä pidän kaikenlaisista vitseistä , mutta puoli tuhmat naurattavat eniten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 10:50

sellanen joka pistää nauramaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 11:35

sellainen joka naurattaa mutta ei ole härski. ihan tavallista arkihuumoria..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 15:54

Sellainen jolle saa nauraa maha kippurassa ja lopuksi alkaa vedet tulla silmistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 23:29

Samaa mieltä ku moni muuki,et sellane jolle saa nauraa ihan maha kippuras,vedet silmistä valuen.Jotkut vitsit mitä oon kuullu on sellasia,et joutuu miettii,nii missä se vitsi oli,mis kohas piti nauraa.