Mistä olet riippuvainen ?

Lisätty: 22.07.2009 - 19:54

Ei kannata takertua valitsemaani kategoriaan, saa vastata mitä mieleen juolahtaa ... =)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.07.2009 - 20:43

Palstatila ei riittäis näis miu riippuvuuksist kertomiseen; kissoistain, autostain, tupakist, olvist, "kaikista" peleistä, ihmissuhteist/sosiaalisest kanssakäymisest, luonnon kauneudest, kokkailust, työst (en nyt tähän hätään muut muista (tärkein kuitennii on tuo huumorintaju, niin itelläin kuin muillakii, sitä ilman ei enää muukkaan maistuis miltää:)

Lisätty: 22.07.2009 - 21:50

.... nii nythää mä vast hokasin, jot myös tuo kaiken urheilun seuraaminen myös riippuvuutenain...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 22.07.2009 - 19:33

Musiikista ympärilläni. Höperöksihän sitä tulee jos ei olisi mitään ääntä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 19:33

en nyt oikein mistään, no perheestäni olen , kun heistä saan elämän eliksiiriä... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 19:46

Elämästä.
Jotain täytyy tapahtua koko ajan. Ei ole väliä mitä. Voin kalastaa, raataa, käydä oopperassa tai ihan mitä vain, kunhan eitarvitse jämähtää paikalleen.
Urautuminenkaan ei oikein iske. Kuljen eri reittejä, matkusta aina uuteen paikkaan, jos mahdollista, tilaan erikoisia ruokia, kuuntelen kaikenlaista musiikkia.
Haastetta pitää olla.

Lisätty: 22.07.2009 - 20:28

Täytyy lisätä asia, joka on jo profiilissani; Katsom kaikki mahdolliset uutiset. Matkoilla en tosi niitä kaipaa, niin en kai sitten ole täysin riipuvainen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 19:46

Kun kysyit kategoriassa "politiikka ja yhteiskunta", vaikea sanoa olenko mistään?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 20:00

Meinasin hädissäni jo sanoa totuudenkin, mutta kun täällä on lapsiakin paikalla.
Kyllä se terveys on 1. asia. Jos ei sitä ole, niin kiikkutuolista on huono enää hilpasta mihinkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 20:11

Tupakasta, hyvästä ruuasta, ja miehestäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 20:36

vapauden tunteesta, kaikki kahleet ahdistaa ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 20:38

Yksityisyydestäni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 20:51

Hyvistä ihmissuhteista, ruuasta ja makeasta ja muutama nimeltä mainitsematon pahe on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 21:09

Aika monesta asiasta, kun sitä alkaa miettimään. Taitais tulla pitkä lista. Tarpeeksi kauan kun niitä riippuvuuksia ajattelee niin huomaa, että loppupeleissä ei olisikaan mistään riippuvainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 21:13

En politiikasta, vaan esim;
- tyttären höpötyksestä
- frisbeegolfista
- pyöräilystä, Jopolla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 21:17

facebookista.. mustista miehistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 21:32

Urheilun seuraaminen on intohimoni.Kesällä yleisurhelu.Äsken juuri katsoin Joensuun eliittikisat.
Talvella hiihto ja varsinkin mäenlasku.Muitakin lajeja katson satunnaisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 21:42

nykyään tietokoneesta
siivouksesta
tupakasta
puolisostani
kahvista
parista tv-ohjelmasta
jne, jne

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 22:02

Ystävistä, joita sais olla enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.07.2009 - 22:15

Melkein kaikesta urheilusta, tupakasta koska en ole polttamista lopettanut. Nämä taitavat olla paras ja pahin riippuvaisuuteni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 22:20

minusta ei riipu kun (tuolla jalkojen väsissä)

Lähteet:
Anteeksi vitsini

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.07.2009 - 22:25

Tupakasta, seksistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 23:49

Hössötyksestä, piilareistani, hammasharjastani, ihmisistä ympärilläni ja ehdottomasti autostani

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 00:14

Hyvästä ruuasta,unesta,musiikista,ystävyydestä ja omasta itsenäisyydestä.Huomasin just,kuinka paljon rakkaastani...

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 23.07.2009 - 04:34

Tietokoneella istumisesta, energiajuomista, kavereista, urheilusta.. Onhan noita. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 07:06

Tupakasta,ruoasta,sokeritautilääkkeestä,miehestä, seksistä,ystävistä,vaikkamistä muusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 10:11

Ruoasta,hyvästä musiikista ja unesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 11:04

Suklaasta, kahvistakin vähän, musiikista.... jos nyt ajatellaan sitä niin että elämä olisi kurjaa ilman niitä niin tietysti vielä lapsesta ja muista läheisistä... omasta ajasta....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 11:41

hengittämisestä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 22:06

Musiikista, jos en pariin päivään saa soittaa mitään instrumenttia niin sormet alkavat syyhytä.
Sen lisäksi on todella vaikea kuvitella elämää jos en saisi kuunnella ollenkaan musiikkia.