miksi hiiret ei tykkää juustosta

Avainsanat: itkeäkkö vai nauraako näille napsun kysymyksille

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.07.2009 - 16:49

Jännitystä elämään kerkiääkö loukku laueta kun nappaa juustopalasen

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.07.2009 - 15:51

rasvavalistus on mennyt pihan perällekkin ... itke rauhassa, sinulla on ilmeisesti siihen syytäkin ... jos itkettää sinulla on ilmeisesti väärät koordinaatit ... ps. nimimerkit saa vertaistukea ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 16:07

Kuka sen tietää tykkääkö ne juustosta vai ei, edamista tai emmentalista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 16:08

juups itke pois vaan , ja jatka tyhmillä kysymyksillä.. :)) mie nauran .. hehee.. :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.07.2009 - 16:54

Ja kukahan väittää, ettei tykkää. Kyllä pojan hiiret ainakin tykkäsi, mutta olivatkin luomuhiiriä eikä tällaisia sähkövempaimia, millä tässä klikkailen välillä sivulta toiselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 17:22

Tykkäähän ne!Itku pitkästä ilosta eikä kysyvä tieltä eksy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 20:43

Kaikki ruoka niille kelpaa, varsinkin maitopitoinen juusto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 21:13

Hiiret on tunnetusti oikeita kulinaristejä ja herkkuperseitä, jotaka tietävät mikä on todella hyvää. Tarjoa hiirillesi jotain muuta kun juustoa. Viimeisen aterian pitää olla maittava. Hiiret eivät juustosta niinkään välitä, toisin kuin luullaan, vaikka kyllähän sekin kauheaan nälkään näin laman aikana tietysti menee. Minulla mökillä ainakin kelpaa ennemmin vehnäjauho, jyvät, leipä tms. paremmin. Jos haluat hiiren menevän pyydykseesi laita sinne hyvää suklaata tai lakritsia mielellään englannin lakritsia ja After Eightiä niitä ei siimahännät voi vastustaa. Minulla on valitettavasti sellaiset loukut joissa hiiri kokee kohtalonsa, niissäkin käytän syöttinä lakritsia tai suklaata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 02:45

Olen testannut juustoa hiirenloukussa ja se ei kelvannut. Kuivaa ja menettää makunsa nopeasti. Aito voi on ollut maittavinta ja pyytävintä.