onko tiedättekö miksi ihmeessä viini, onhan se jännä toisaalta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.07.2009 - 13:08

historiassa mehujen käyttäminen viiniksi oli ihan puhtaasti säilöntäkeino, sitten huomattiin että siitä on muutakin hupia ...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.07.2009 - 12:59

Varsinkin vanha viini uudessa leilissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 13:02

mikähän muns taas on vikana , kun tuo kyssäri ei oikein aukee.. ihme viini .. onko sellaista vaiko mitä tarkoitat .. ? viinistä ja valkkarista kyllä itse pidän.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 13:24

En todellakaan tiedä.Eikä siinä mun mielestä mitään jännää oo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 13:46

se kiperämpi kysymys: Miksi viini loppui?

Vieraita tuli ehkä enemmän kuin oli odotettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 13:59

Ei viini minusta mikään ihmejuttu ole ja kaukana jännittävästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 14:11

viiniä liikaa nauttineen henkilön maine on mennyttä,
toisin kuin kaljaa ja viinaa juoneen henkilön

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.07.2009 - 14:18

Taitaa olla kysyjä lipitellyt sitä viiniä vähän liikaa kun ei kysymys oikein onnistu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.07.2009 - 14:32

Johan ne taisivat Aatamin aikoina sitä viiniä lipittää ja kirkossakin sitä huikka tarjotaan öylätin painikkeeksi. Viinejä on niin montaa laatua ja makua että ihan sitä pää a-marketissa sekaisin menee. Pitäisi käydä ensin jonkinlainen viinikoulu että niiden päälle ymmärtää. Olenkin ostanut sen halvimman mukaan, sitä voi juoda hyvällä omalla tunnolla tietämätönkin. Miksiköhän niitä a -päätteisiä ei ole noin vaikeata valita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 14:42

Meni hetki ennenkuin oivalsin kysymyksen :D
Miksi ihmeessä viini? No, viini huumaa. Okei, en ole itse nauttinut nyt viiniä,vaikka vastaukseni perusteella niin voi luulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 15:46

en ymmärrä?tai sitten ymmärän mutta en paljasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.07.2009 - 16:39

Ei aukee kyssäri ei, vaikka miten perin lukisin, eikä ole viiniä päässä eikä pullossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 16:46

Vika ei taatusti ole minussa kun tuo(kin) kysymys jää arvotukseksi... olisiko vastaus aloittajan
"v iini"...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 18:42

Juu, ei aukee miullekkaan tää juttu, vaikka lukenut kyssärin moneen kertaan :o
Vastaampa vaan, että viini silloitällöin nautittuna on hyvä. Tykkään kuivasta valkkarista.

Lähteet:
oma tyhjä pää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 20:22

No valkoviini paras'ta.
Jatkossa keskity kysymyksen tekemiseen niin että siitä saa jotain selvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 00:49

Alkoholiliikkeen luettelossa on monta jännää viiniä,pitää paikkansa,mutta nautittava varoen ettei mene senat sakasin.