Pitää kysyä oletko rakastunnu??Kun ei tiedä minne tämän kysymyksen laittaa..

Kun tuli julki yhdestä vasauksesta..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 22.07.2009 - 11:08

En ole rakastunut, enkä halua enää rakastua. Mutta ei pelkoa, ei kukaan älyä tulla tuohon ovelle tyrkyllekään.

Kysyjän kommentti

Tosi hauskasti laitettu..suu meni ihan hymyyn...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.07.2009 - 01:20

Olen tietysti. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 01:22

Varmaa tyttäreen eniten,
se on hyvä kohde ja palaute on vilpitöntä halausta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 01:42

Rakastumisen oireita. Aivosi kutistuvat. Ja entä sitten. Vaikka ne olisivat jo rusinankokoiset, valtaosa niissä olevasta tiedosta on yhä turhaa. Makurauhaset alkavat kadota kielestäsi. Aina parempi, sillä olet varmasti usein hiljaa mielessäsi pitänyt elämänkumppanisi keittotaitoa rikoksena YK: ihmisoikeuksien julistusta vastaan. Näkösi heikentyy. Hyvä. Se antaa sinulle hyvän tekosyyn harrastaa silmävoimistelua kapakoiden ulkoterasseilla töllistelemällä ohikulkevia naisia. Se on ihanteellista ulkoilmaelämää, joka sopii mainiosti keski-ikäiselle miehelle ja ellei tästä pupillien pullistelusta ole apua, voit aina hankkia vahvemmat lasit tai ottaa pornoleffaan mukaan kaukoputken. Kuulosi heikentyy. Aina vain paranee. Pääset kuulemasta ihmisten lausumia latteuksia etkä kuule elämänkumppanisi ainaista motkotusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 08:19

Kyllä minä mieheeni olen rakastunut, yli 35 vuotta aikaa ja vielä jatkuu rakastamisen tunne, on tainnut vahvistua vaan vuosien myötä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 08:41

Olen rakastunut mutta en rakastunnu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 09:16

aina.. se on elämän suola:) ja mauste

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.07.2009 - 10:03

Jahas, sanonko juu tai ei. En kommentoi.

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 22.07.2009 - 10:03

Tottakai olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 10:14

Tulikin vaikea kysymys. Oon tavallaan vielki rakastunnu mut toivottavasti en enää kauaa, eikä siihen pitäisi enää kauaa mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 10:19

taidan olla vieläkin, mut ei voi mitään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 11:02

ehdottomasti ja mahdottomasti,
ei arvaakkaan kuinka monta kertaa,
vakavammin sellasen viiden vuoden välein ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 12:21

oi monesti 1 mieheeni lapsiini sekä heidän lapsiinsa, rakastan myöskin noita kahta kissapoikaa, läheisiäni ja ystäviäni.. iso sydän johon mahtuu paljon rakkautta.. kakkia kohtaan rakkauteni ei kylläkän ole ihan samman tuntuista... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.07.2009 - 14:23

Olen, perheeseeni, ja entiseenkin mutta ihan vain pitkän parisuhteen takia, ja ystäv iä ollaan vaan :)
ja se on minun päätökseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 14:29

Joo, vientiä riittää niin että pittää rumimpia halolla pois hutkia..

No, ei vaiskaa. En oo ollu rakastunu vastakkaiseen sukupuoleen moneen vuoteen. 2-vuotiasta kummityttöä kyllä rakastan, on se niin ihana!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 15:55

Kyllä minä olen. Välleen enemmän välleen vähän vähemmän, mutta koko ajan kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 18:52

Kyllä mie oon rakastunut. Eihän se enää ole sellaista huumaa, että on pää pyörryksissä ja jalat ei tavoita maata, mutta voin sanoa, että rakastan.
Vuosia yhdessä hieman tasoittaa tunteita, mutta hyvältä tuntuu edelleen olla yhdessä.
Ja tytärtäni rakastan ylikaiken.
Ystäville jää annettavaksi toisenlaista rakkautta.
Ja tietysti omalle kissaneitille =))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 00:59

Aivan tolkuttomasti;kuljeskellut pää pilvissä törmäillen seiniin sekä riutunut ja räytynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 22:09

En ole, ei ole vientiä tällä naamalla :(