Savolaistesti, eli onko sinussa savolaista sielua?

Testaa itsesi.
www.savonsanomat.fi/games/sa...i/test.htm

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.07.2009 - 01:08

Nokun ei ole,kun olen asustellut täällä rannikolla Olen kyllä savossa käynyt pikku-likkana,ja oli kivaa kuunella savolaisia,kun murre oli niin erilaista,kun meillä..Sehän oli ihan haaskaa kunneltavaa..

Lisätty: 22.07.2009 - 01:52

Olipas hauska kysymys,sitten vasta testasin..savolaisuuteni..

Kysyjän kommentti

Miten suhtaudut ihmisiin, jotka tulevat kehumaan sinua?

Joo kiva oli, älä liioittele, ootkohan sä nyt tosissas, hyvä ku kelpas, no olihan se ihan kivaa, en mä tiedä......?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.07.2009 - 01:12

ei oikeesti, eikä edes ton testinkään mukaan, elämä jatkuu siitä huolimatta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 01:19

Savolaista sisua voi olla, mutta tuskin sielua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 05:33

testitulos oli:
" melekeen savolaenen ja piällysmiesaenesta"
vaikka en edes kalakukkoa ole syönyt Kuopion torilla
eteläpohojalaanen oon henkehen ja verehen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 05:47

tolokun immeinen, löi diploomin kouraan.

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 22.07.2009 - 08:34

Eipä ole, koska asun Pohojanmaalla ;>

Notta ristus!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 08:47

Ei todellakaan ole, olen länsisuomalainen ja rehellinen ihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.07.2009 - 10:02

Jo itse testi osoitti että se on sieluton savolainen. Ensin houkuttelee, sitten sanoo ettei käy.
Sieluttomuuteni jäi siis testaamatta virallisia teitä. Mutta näin omanjärjen ääntä kuuntelevana osaan sanoa hetimilteen näin: ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 10:50

Sen verran Savossa vietetyt lapsuuden kesät ovat näköjään vaikuttanneet Karjalan tyttöön, että sain tulokseksi "melekein savolaine". Hauska testi, kiitos vinkistä Onttopohjaoy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.07.2009 - 11:17

No voihan kökkö, karjalaisuuteni lensi taivaan tuuliin tuon testin perusteella. Olkaamme siis melekeen savolaesia, kun emme muutakaan voi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 12:43

Samaan porukkaan kun edellä,melekeen savolaenen.Hauska ja piristävä testi.Kiitos!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 12:49

miksiköhän en saanut koko testiä auki... no en kuiteskaa ol savolainen vaan varsinais-suomalainen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.07.2009 - 14:24

Olen jo tehnyt tuolla netin maailmoissa testin että mistä olen sydämelätni oikeasti kotoisin, ja sieltä tuli etelä ja pohjois-savo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 14:44

Mie oon melekeen savolaene. Ooha mie asunu täällä Etelä-Savossa jo 10 vuotta, mahtaisko vaikuttaa.

Mutta verenperintönä isovanhemmilta; yksi karjalainen, kaksi pohojalaasta ja yksi vanhasta Sallasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 16:59

Mieki oon melekeen savolaenen.. Täytyyhän miun ollakkii ko miun isä on ihan oikeesti Kiuruveeltä Aittojärveltä kotosinnii !! :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 19:05

En saanut linkkiä auki miekään, mutta koko ikäni savossa asuneena voisin sanoa, että jonkin sortin savolainen oon, sielusta en tiijä männä sanomaan.
Rehellisiä ihmisiä löytyy savostakin =))
Etelä-savolaisena 41 vuotta ja nyt vuotta Pohjois-savolaisena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 10:42

Kyllä sillä olen käynyt siellä kolme kertaa