Onko sinulla päivän mittaan kovasti tekemistä ? Tuntuuko joskus, ettei vuorokauden tunnit riitä kaikkeen ?

Avainsanat: työ kiire

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.07.2009 - 00:33

Kyllähän tekemistä riittää. Se on ihan omasta tahdosta,ja jaksamisesta kiinne..
Nyt kyllä pitää huokasista pikään,kun sai oman pihapiirin jotakuinkin kuntoon,mitä oli tälle kesälle ajatellut..Kyllähän takapiha on vielä savella,mutta kun ensikesä koittaa eiköhän sekin viheriöi,jos riittää elonpäiviä..Annettin vaan sellainen neuvo,että antaa olla talven yli ennenkuin laittaa mullat ja nurmikon kasvamaa..Hyvä puoli,että ei ole niin paljon nurmikon leikkamista...

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi Eva-Liisa!! Nyt pitää hengähtää oikein kunnolla .

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 21.07.2009 - 23:56

Vaikka tuntuukin että päivän tunnit kuluvat todella nopeaan, on ne silti riittäneet normaalisti. Mutta annas olla jos on vaikka joidenkin seuraavan päivän juhlien viime järjestelystä kysymys, niin silloin meinaa tiukkaa tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 00:01

Mikäs tässä?
Tuli hiljakkoin töistä ja aamulla taas herätys 5.50.
Viikonloppuna en tehnyt mitään, kotitöitä lukuunottamatta.
Yöllä on hyvää aikaa maksella laskuja ja selata sähköpostia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 00:11

Joo, mutta nyt alkaa lapsellakin olla rutiininomaiset päiväunet ja yöunien aloittamisaika. Silloin kun karjui pari tuntia joka yö niin meinannut jaksaa. Kyllä tässä vieläkin on duunia 25h/vrk.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 00:23

Kyllä, sillä nytkin teen samalla töitä vaikka vastailenkin välillä kysymyksiin. Saapuneiden tiedotteiden ilmoitukset tulevat sitten ruudulle, jotain voi aina käydä katsomassa välillä. Nytkin on samalla menossa yhden yrityksen extranetin päivityksen valvonta samaan aikaan. Voin siis olla vaikka 300 kilometrin päässä työskentelemässä toisessa koneessa kirjautuneena sinne sisään ja tehdä myös täällä hommia. Päivityksiä ei voi tehdä päiväsaikaan, kun työntekijät työskentelevät koneilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 00:41

teen minkä hengästymättä kerkiän ja se on toistaiseksi hyvin piisannut,

valmiiksihan en edes yritä tätä maailmaa saada, joten ei haittaa vaikka jäis jotain puuhasteltavaa muillekkin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 01:10

joskus

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 22.07.2009 - 05:32

Juu, kyllä välillä. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 05:42

Minulla ei aika tahdo riittää enään mihinkään. Joskus toivoisinkin että tunteja vuorokaudessa olisi enemmän. Tänään olen herännyt kukon laulun aikaan, ja ihan vain sen johdosta, että saan työni tehtyä. Syön parhaillaan aamupalaa, ja lähden sen jälkeen töideni pariin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 08:21

Kyllä minulla on aina paljon tekemistä ja on välillä oltava vaan , selkäni pahan vamman vuoksi olen työrajoitteinen, ja harmittaa kun en jaksa enää niin paljon tehdä kun haluaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.07.2009 - 11:20

On nuo tunnit piisanneet oikein hyvin. Olen sen sorttinen etten pahemmin hötkyile noiden töitten kanssa. Teen minkä kerkiän, ja loput jätän tekemättä tai siirrän seuraavalle päivälle. Hiljaa hyvä tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 12:25

kyllä se aikaa jonnekkin katoo, vaikka eipäs tässä enään niin kauhean kirettä ole pitänytkään...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.07.2009 - 14:25

Välillä tunuu ettei riitä, välillä tuntuu ett' on liikaakin aikaa.