Mihin kategoriaan arvelette tulleen vähiten kysymyksiä?

Lisätty: 28.07.2009 - 22:58

Helppo kysymys, mutta arvostan kuitenkin heitä joiden oletan todellakin arvanneen että raskaus ja vanhemmuus -kategoria se vähiten on kiinnostanut.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.07.2009 - 22:58

en muista nähneeni kauheasti kysymyksiä 'raskaus ja vanhemmuus' kategoriassa

Kysyjän kommentti

Kiitos muistelusta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.07.2009 - 23:03

Jopas pistit pahan..Pitää alkaa miettimään...ja tutkimaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 23:07

Rakkaus ja vanhemmuus 7 sivua vain
No sehän on niin jokapäiväistä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 21.07.2009 - 23:33

Sehän se, rakkaus ja vanhemmuus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 23:44

on se hyvä huomata että täällä on muitakin lukihäröisiä,

nytkin toisilla on rakkaus toisilla raskaus tuolla kategoriana, aika liki ne jutut liippaa toisiaan ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 23:49

Raskaudesta en ole tullut kysyneeksi mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 00:15

Olisin kyllä arvannut väärin, tuskimpa tuota monikaan lunttaamatta tiesi.
Rakkaus osiota ei tässä ruudussa edes ole...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 00:28

Mielestäni koko kategorian voisi heittää Napsussa vaikka huisin nevadaan. Yleensä en edes katso koko listaa. Kysymykset ovat sitä mitä ovat ja vastaukset tulevat täällä ihan mistä sattuvat kategorioista välittämättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 06:05

Kyllä se raskaus ja vanhemmuus on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 09:18

taide ja kulttuuri, tiede ja matematiikka?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.07.2009 - 11:22

Eipä ole paljoa näkynyt taide ja kulttuuriosiossakaan kysymyksiä. Vai olenko ohittanut ne silmät ummessa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 12:54

luulisin tuo tiede ja matematiikka vois olla sellainen , jossa ei ois niin paljoa, tai en ole ainakaan vastannut, kun en noista tieteistä mittää tiiä.. no en kylläkään paljoa muustakaan.. :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 16:51

Rakkaudesta ei välttämättä seuraa vanhemmuus... eli lukihäiriöitä liikkeellä. Tuo palsta eli raskaus
ja vanhemmuus, se on vain arvaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 19:09

Taitavat olla raskaus ja vanhemmuus, talous, tiede ja matematiikka.
Hömppä osasto on varmaan se kaikkein kiinnostavin =)