Matkakuumeen oireet?

Lisätty: 28.07.2009 - 22:33

Kiitän kaikkia vastanneita ja lisään oman versioni ennen valintaani:

Kauhistus, ei se ole siellä, eikä tuolla. täytyy siis olla ullakon puolla.
Kapssäkki löytyi ja nyt se alkaa, kauppaan kiirehdin juoksujalkaa.
Puutoslistaa ruksaan ja viivaan, vaatetta vähän vai hieman liikaa.
Vielä kun pakkaan kahvit ja pullat, hieman voita ja kinkkurullat.
Silloin on kunnossa ruokapuoli, eikä matkalla tyhjyyttään kurni suoli.
Hoitolaan laitan koirahukan, mutta kuka se kastelisi kukkarukan?
Mitenkäs talonkin täällä käy, kun minua ei täällä toviin näy?

Taskuun työnnän lipun ja passin, laitan vielä tuliaisille varakassin.
Hoh hoijaa miten pitkä oli päivä, silti mieleen hiipii aatoksen häivä:
Ah tätä elämän ihanaa huumetta - aivan tuoretta matkakuumetta.
Aamulla vielä viimeinen tarkistus, paperit ja lennon varmistus:

Lähtöaika: 31.3.2010 klo 23.35.

Avainsanat: matkakuume

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.07.2009 - 22:17

Matkakuume nousee aina korkeammaksi mitä lähemmäksi matka tulee. Itse ajattelen koko ajan sitä matkaa. Tutkin alvariinsa netistä kaiken mahdollisen siitä paikasta minne olen menossa. Kirjoitan muistiin mitä olen jo matkaa varten hankkinut ja mitä pitää hankkia sekä käyn monta kertaa asiat läpi. Lasken päiviä ja työnteostakaan ei tahdo tulla mitään, kun aina vaan matka tulee mieleen. Toisaalta matkakuumeen jännitys on hyväksi, koska silloin jaksan tehdä töitä kovasti. Ajattelen, että kohta pääsen lomalle ja olen vaikka heinäseipäänä muutaman viikon vielä :D Kaikkea tällaista mulla on..ja paljon muuta

Kysyjän kommentti

Kiitos. Jotain samaa tuohon ylläolevaan lisäykseeni verrattuna. Kohtalotovereita kenties?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.07.2009 - 21:35

Unettomat yöt tulee mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 21:41

laskee koko ajan kuinka monta päivää on vielä matkaan.. alkaa pakkaamaan ajoissa.. puhuu matkasta koko ajan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 21:44

Minulla ainakin,kun sellainen tunne talvella,että haluaa lämpöä,niin äkkilähtö lämpöseen..
Vaikka nettikaverin kanssa,jos ei muuta kaveria löydy..Se on aika jännää,kun lähtee tuntemattoman kanssa..Kokemuksella sanon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 22:15

ei ole vielä matkakuumetta, vaikka tuo Grönlanninreissu piti varata ajoissa, ja majoitus ettei joudu iglussa / teltassa nukkumaan, vaikka olisihan siinäkin oma viehätyksensä.
mutta varmaan viimetippaan taas jää pakkaaminen, vaikka eihän reppuun paljoa kamaa mahdu pakattavaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 23:24

Nytkin netissä valkkaamassa. Syyskuu peruuntui, kostoksi haen marras-, tammi- ja toukokuulle tuttuja ja vieraita kohteita. Ihana kuume ... ihana matkakuume on! Suositelkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 21.07.2009 - 23:38

Jatkuva matkan ajattelu, päivien laskeminen,matkakohteesta kaiken mahdollisen tiedon tutkiminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 23:38

täysin tuntematon tauti, kun matkapäätös on tehty juttu melkein unohtuu siihen asti kun on pakko alkaa valmistautumaan lähtöön ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 00:19

En harrasta sitä, yleensä pakkaan repun vajaassa tunnissa juuri ennen lähtöä ja eipä oikeastaan mitään tärkeää ole koskaan jäänyt pois. Mitään päivien laskemista en ole harrastanut ikinä, riittää kunhan muistaa oikean lähtöpäivän...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 01:00

Kun päätös on tehty niin vaikka heti matkaan sen parempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 08:36

kiire, levottomuus, en pidä matkalaukun pakkaamisesta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 09:19

meillä se on sitä että, pyyhitään hikeä otsalta tyhjällä rahapussilla:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.07.2009 - 11:30

Matkaa edeltävä yö valvottaa. Muita oireita ei ole. Pakkaan aina viime hetkellä. Kerrankin pesin matkapuseroani yöllä neljältä, ja aamulla kuudelta piti lähteä. Ei kun märkä pusero muovipussiin ja menoksi. Kerkisi kuivia perillä, jotta sain paluumatkalle sen päälleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 12:58

laskee päiviä ja joka päivä pakkaa laukkua ja purkaa laukkua, kun ei osaa päätää , et mitä ottaakaan mukaan , vaatekaappi ammottaa tyhjyyttään, ku vaatteet ovat laukun vieressä oottamassa , et mitä sitä ottaa, mitä ei ja vaihtelee taas laukun sisältöö... tuos on jo aika pahaksi käynyt matkakuume....tuttu minulle ainakin.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 14:15

Se on ihana kuume mutta myös turhauttava tauti kun ei ole rahaa millä matkustaa!! Minä ainakin näen unia pakkaamisesta ja siitä ettei laukku täyty ollenkaan tai sitten olen unohtanut jotain, kuten piilolinssit, kotiin.... haaveilen jatkuvasti seuraavasta matkasta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 10:59

Armoton ripuli saa istua koko ajan potalla ja lentokoneessa ei maisemia juuri näe kun istuu potalla sama tahti jatkuu vielä pari päivää perilläkin.