Onko sähkölinjat ja kännykkätornit komeita vai pilaako maiseman?

omasta mielestäni ei pilaa

Avainsanat: sähkölinjat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.07.2009 - 21:23

Kyllä niitä on pakosta siedettävä,vaikka ei ne minua häiritsekkään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 21.07.2009 - 21:06

Pakostihan ne sähkölinjat ovat aikoinaan ollut pakko rakentaa suorinta reittiä. Ja linkeilläkin on tietty syy olla siellä. Jos ne eivät aina ihan horisonttiin sovikkaan, niin meidän hyödyksemme ne kuitenkin ovat. Antaa kasvaa minne kasvatetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 21:11

Välttämätön paha. Vaikea korvata millään muullakaan toistaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 21:38

Kyllähän kännykkä mastot pilaa maisemat.Komeaa seutua kun ajelee niin jo törröttää vaaran laella kännymasto tai pari

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 21:41

pilaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 22:06

Asun 200 metrin päässä kännykkämastosta. Välillä on upeaa kuunnella kovassa tuulessa (tai ihan myrskyssä) kuinka harusvaijerit ulvovat.
Eivät ne mielestäni pilaa - niin ja jonkunhan niitä on katseltava, että kännykät pelaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 22:17

valokuvissa ainakin ne pilaa maiseman, ja yleensä poistankin ylimääräiset pylväät ja piuhat kuvista, vaikka maisema sitten ei olekkaan aito enää.
kaikkia kaapeleita ja johtoja ei kait ole voinut maahankaan kaivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 23:30

aina kun ensimmäiset tulee omaan näköpiiriin, pistää pahasti vihaksi, mutta kun ne tarpeellisiksi ymmärtää, niin aika pian noihin rakennelmiin tottuu ja loppujen lopuksi niitä ei huomaakkaan

kun yksi tutussa paikassa vuosikymmenet seissyt radiomasto purettiin pois, kesti pari vuotta ennenkuin simä tottui siihen ......

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 21.07.2009 - 23:39

MAisemanhan ne pilaa, mutta minkäs teet,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 00:23

Eihän ne mitään komeita ole mutta hyvät rahat niistä on pari tuttua saanut kun on antanut maillensa pystyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 05:46

Eivät pilaa, pakkohan ne on olla. Eihän me tultais ilman niitä toimeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 06:09

nuo teleliikennemastot jotenkin, mutta sähkölinjoja on turhan monta aikakautta vierekkäin. leveitä latuja maastossa, eikö sitä kapasiteettiiä saa vietyä samassa uudessa pylväistössä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.07.2009 - 11:35

Komeudesta ei voi puhua, mutta jos meinaa kännykässä puhua ne on vaan hyväksyttävä. Eivät varsinaisesti häiritse, paitsi lykkäsivät yhden tornin kanttarelliplantaasilleni. Höh, mistäs nyt kerään?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 13:11

kyllä näkee vällillä törkeen näköisiä linjauksia.. mutta me vain ajamme niiden ohitse ja näky unhoituu, jotta ei tarvitse siten katsella niitä kokoaikaa...onneksi...tykkään kyllä puhua ja napsutella , jot kiitos teille kenen mailla ne ovatkin...