Anonyymi kysymys, näkyykö se?

Jos laitan anonyymin kysymyksen, niin näkyykö se silti omassa napsussani? Eli onko muilla kuin ylläpitäjillä mahdollista selvittää kuka on kysyjä?

Lisätty: 21.07.2009 - 18:28

Ei ole tullut vielä mitään kommentteja mutta kuitenkin kiinnostaisi.

Lisätty: 21.07.2009 - 18:29

Kattelin just ja ainaki ite nään sen, mut näkeeköhän muut...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 22.07.2009 - 09:22

Omassa Napsussa näkyy, mutta ei me muut sinne päästä sinun Omaan Napsuun.

Kysyjän kommentti

Näinhän se on.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.07.2009 - 18:21

en uskois että näkyy, näetkös sen itse ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 18:22

Joko pelottaa, että paljastuit ???????????????

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 18:29

kokeileppas vastata omaan anonyymiinä esittämääsi kysymykseen.....
tuskin se näkyy muille kuin ylläpidolle, paitsi kysymyksen aiheesta voisi ehkäpä arvailla........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 18:42

Mielestäni se (anonyyminä kysyminen), ei näy ko. kysyjän oikeassa profiilissa: Kysytyt kyssärit, tms., eli ilm. vain ylläpito sen näkee kuka ihka oikeesti on anonyyminä kysynyt, koska anonyymienkin on täytynyt kirjautua uuden napsulain mukaan:D Olisin sinuna ihan huoleti:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 18:55

Ei näy

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 21.07.2009 - 19:26

Kai nyt ainakin ylläpito sen näkee joten asiallosta juttua vaan kehiin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.07.2009 - 19:34

En osaa sanoa, pitäisi ihan kokeilla, ellei joku jo ehtinyt sitä tekemään. Eli sinun testisi mukaan esittämäni kysymys näkyy omissa kysymyksissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 19:52

nautintohan se on tuokin ettei uskalla kysellä kuin anonyyminä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 19:59

Ymmärrän kyllä,että arkaluontoiset,henkilökohtaiset kysymykset esitetään anonyymeinä.MUTTA!?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 22:24

Vaikka olisit kuinka anonyymi niin tarvittaessa tietosi saadaan kyllä selville.
IP osoitteesi on ollut tiedossani jo pitkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 00:02

Eihän se mihinkään näy.
Tosin moni anonyymi kyllä paljastaa itsensä lähes aina...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 00:22

Muistaakseni anonyymi kysymys näkyy omassa Napsussa?
Testasin sen kerran ihan vasta varten, mutta en enää muista sata varmasti. Nythän tiedät vastauksen, kun olet sellaisen kysynyt. Juu, niinhän sinä olit lisäykseen kirjoittanutkin.
Muute eivät saa selville kysyjää. Ei edes Onttopohja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 11:44

Kysy rohkeasti vaan ja laita puhinnumerosi alle.