Pitäisikö Kimi Räikkösen pysyä F1:ssä?

Omasta mielestäni kyllä. Suomalaiskuskeja edustaa silloin 2, nyt vain kovalainen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.07.2009 - 18:58

Eiköhän asia ole niin, että Räikkösen pysymisen F1 -sarjassa päättävät toiset miehet kuin Kimi Räikkönen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.07.2009 - 15:17

no jos homma rupee tökkimään, niin parasta vaihtaa alaa ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.07.2009 - 15:17

Itse en ole millään tavalla Formulafani, mutta ainahan on hienoa nähdä suomalaisia maailmalla kisaamassa lajissa kuin lajissa ja vielä pärjäämässäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 15:48

Eiköhän hänellä lie papua siirtyä vaikka kuluttajaksi! On saavuttanut F1 sen MM ja se on pääasia johon monikaan ei yllä vaikka tahkoaisi koko ikänsä siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 17:14

tietty

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 17:31

Räikkönen leveilee "rahoillaan" taidot autuon kehittämiseen ei valitettavasti riitä Jean Todd kun lähtu niin kaikki taktikointi ym. on sieltä mihin aurinko ei paista. Talous maailmalla esim. Bill Gates/Räikkönen. Molemmat aloittaneet autotaliissa,tosin jälkimmäinen vanhempoen tuella.Typeriä sijoituksia?

Lisätty: 21.07.2009 - 17:37

Mieluummin etsiköön itselleen oman lomasaaren.

Lähteet:
tosin ovat eri ikäisiä,mutta ei se ole olennaista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 19:03

Miksi,vaikka on autonkuljettajan duuni mukavaa,jospitää ajamisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 21.07.2009 - 19:28

Kyllä vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 21:08

Vanhalla Ferrarilla on päivät luetut eli olis haettava uutta kaaraa alle, jos meinaa F1:ssä vielä körötellä. Tästä Kimittimelle uutta potkua autoiluun.

Kaksi romaania tapasi huoltamolla:

- Hai sie Arviid
- No tere tere Rainer
- Kuule sie Arvid minä osti itellein auton
- Ostit sie Rainer auton
- No ostin oikeen ameriikkalaisen auton
- Ostit sie ammeriikkalaisen autoo'oon
- No ostin ostin myyjä sano et on Elviksen vanha kadillakkii'ii
- Ostit sie Elviksen vanhan kadillakii'iin
- No ostin ostin
- Kuule sie Rainer on miul'kii julkimon vanha autoo'o
- Onko siul'kii Arvid julkimon vanha autoo'o
- No on on katoo kun vein autoni katsastukseen niii'n konttorill sanooovat et
sielt tulloo Jeesuksen vanha Taunus !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 23:43

Pitäisi, jos herraa huvittaa ja töitä löytyy.
Kyllä hän ajaa osaa ja auton voi rakentaa joku muukin kuin kuski. (Esim. Ross Brawn)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 23:50

Voisi kokeilla tuota lapin Lada-rallia vaihteeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.07.2009 - 09:33

Ajotaitojensa puolesta voisi pysyäkin, mutta muut kai sen päättää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 14:11

Kimi pärjäisi varmaan hyvin rallissakin. Tervetuloa vaan Jyväskylään kokeilemaan taitoja!! :-)