s6.fi.bitefight.org/c.php?uid=24339 käykää kattomas tosi rankka kuva! ei oo K-18 vaan kaikille sallittu!!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.07.2009 - 12:54

sanoi vaan et minua jo oli purtu, jot olento jätti rauhaan... :)) onneksi.. !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.07.2009 - 12:54

Kaikenlaista sitä on , ei tainnut olla minun sivustoni kuitenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 12:56

Mitäänsanomaton minun näölläni. Niin musta sivu etten nähnyt mitään?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 13:03

Ikävä tarina oli. Lääkärit antoivat miespololle vain puoli vuotta elinaikaa. Mies ei maksanut lääkärinlaskujaan ja niin lääkärit antoivat hänelle vielä toiset puoli vuotta lisää......

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 21.07.2009 - 13:30

Jaahas taas noita järjettömyyksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 13:40

No niin rauhoitutaan taas...
Nopeasti tuolle sivustolle linkistä pääsi, mutta vielä nopeammin pääsin sieltä pois.
Osoitus siitä kuinka paljon turhaa "materiaalia" internetissä loppujen lopuksi on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 14:30

Miulla ei kesän jäljiltä ole nuin paljon verta jälellä; muut imijät ovat pitäneet siitä huolen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.07.2009 - 15:02

Valitettavasti on heitäkin joita tuollaiset sivustot kiinnostavat. Ja sivustojen tekijät sen myös tietävät.

Lisätty: 21.07.2009 - 15:03

Vaara ohi - yksi puraisu riitti, ei tarvinnut toiselle altistua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 15:26

kyl joo, hyvin tulen toimeen ilman tuollaisia virikkeitä

(vaikka mulla oli puulelut, ei yhtään käy kateeks kakarat joiden mielikuvitusta ruokitaan näillä eväillä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 18:39

excusemuaa.. en tahdo mä olla vampyyri..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 22:58

ei ole mun juttuni, mutta ihan varmasti hauskuutusta jollekkin