Milloinka viimeksi tunsit puutteen tunteen?

Erittäin hyvää huomenta ihan jokaiselle. Minulle iski äsken sellainen ja piirsin mallin paperille.

Lisätty: 28.07.2009 - 10:26

Ennenkuin valitsen parhaan kerron tuosta puutteen tunteestani. Minulla on harrastustarvikkeita vähän joka nurkassa ja tuli vahva tunne, että minulta puuttuu tietynlainen hyllykkö. Piirsinkin sen paperille ja kunhan aika koittaa yritän väsätä sellaisen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.07.2009 - 11:13

Jos oikein miettii, niin aina sitä jonkin puutteen löytää elämässään. Viimeksi minulla oli yhden taidon puute. Taidon, jota olisin juuri tarvinnut sillä hetkellä..Sitten se taas meni ohi, kun ajattelin positiivisesti.

Lisätty: 21.07.2009 - 11:44

Kaikkeahan ei tarvitsekkaan osata, vaan apua voi pyytää !! Sen muistaminen taas helpotti :O

Kysyjän kommentti

Kiitos. Ja tyylikkäästi sait puutteen tunteen poistettua.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.07.2009 - 09:09

Mitä puutetta Ida tarkoitat.Meillä on krooninen rahapula,kun vieläkään metalliliitolta ei ole saatu rahaa,vain lupauksia.Puutetta on niin monenlaista,tällä hetkellä tunnen sylin puutetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 09:20

En muutamaan vuoteen ole kärsinyt mitään puutetta, nuorena minulla oli rahasta puutetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 09:38

En ala arvailemaan minkä kuvan olet paperille piirtänyt mutta itse en koe olevani tällä hetkellä minkäänlaisessa puutostilassa. Talvella joskus b-vitamiinia puristeina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 09:38

Pienessä puutteessa on aina hyvä olla.

Lisätty: 21.07.2009 - 14:08

En ole tuntenut vaan nähnyt kukkarossani sen taloudellisen hädän.
Nyt eläkkeellä kun olisi aikaa kuluttaa ei ole mitä kuluttaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 10:31

Kyllä puutetta on aina, mutta pahin iski ,kun olin siellä Suomessa ja menin "otosta" nostaa euroja ja kruunuilla sai niitä aivan liian pienen kasan!
Muista puutteista ei voi sitten maintakkaan, jos niitä ilmaantuu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 11:09

joka päivä tuntuu jotain puuttuvan, ellei ruokakomerosta esim: jauhot niin sitten jotain muuta.
Iloinen mieli korvaa puuttuvan älyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 11:24

Jaa,a puutetta ja kurjuutta...no ei nyt puutu juuri mitään tällä hetkellä. Jotain voisi olla enemmän, mutta en ole ehkä ansainnut sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 11:50

Joo valtava omakotitalo ja kymmenen palvelijaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 12:00

Joo, miullaki on puutetta rahasta; sitä vois olla enemmän (olipa sitä miten paljon tai vähän hyvänsä, sitä ei ole koskaan tarpeeksi, vai mitä?). Ja onhan noita; tiedon puutetta, taitojen, vitamiinien ja sitten niitä painokelvottomia puutteita.

Ylleesähä se on silleen, että ihminen ei oo koskaa tyytyväine; aina pitäis jotai olla enemmä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 12:18

tuo terveys on nyt tällähetkellä aikas puuttelinen , sitä kun sais lisää etes hieman niin oisin tyytyväinen, mutta olen onnellinen jos ei nyt ainakaan lähtis kovasti ainakaan huononeenkaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 13:23

Puutetta on jatkuvasti rahasta ja tällä hetkellä myös puutteessa on muutenkin...kääk....

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 21.07.2009 - 13:43

Puutteessa kyllä vain, jatkuvasti ollut nyt.
Ja rahastakin on toki puutetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 17:20

koko ajan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 19:10

Päivittäin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 22:57

unenpuutetta podin sunnuntaina, nukuin kellonympärystän kevyesti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 18:36

tunnetasolla minulla on ollut onni elää koko elämäni yltäkylläisyydessä, siinä sitten nuo mahdolliset muut puutteet ovatkin jääneet melko merkityksettömiksi ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.07.2009 - 22:51

Aina puutetta jostakin, mutta sehän ei mitään uutta ole, siis kärvistellään vaan eteenpäin.