Onpa mukavaa ,kun Valperikin on maisemissa,uuden kuvan kanssa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 21.07.2009 - 09:03

Oikein mukavaa nähdä jälleen tuttuja "kasvoja". Tervetuloa vain tänne sekalaisen seurakunnan pariin.

Lisätty: 21.07.2009 - 09:05

Mutta kovinpa hän on reissullaan vanhentunut.

Kysyjän kommentti

Juu vanhettunut on Valperi kovasti reissullaan,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.07.2009 - 09:33

Nytkö vasta olette heränneet siunuustelemaan?
Minusta nimimerkki on ollut listoilla 1kk jaksoa lukuunottamatta:
www.napsu.fi/user/573/vastau...kset/page2

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 10:06

Onkahan nyt näköiskuva vieläkään. Tervetuloa puikkoihin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 10:38

Juu kesä on tämmöistä, välillä kisassa mukana ja taas pätkii, ettei näy edes hännän nypykkääkään!
Kyllähän se kiva on kun kansa alkaa kokoilla entisille urilleen!!!!!!!!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 11:15

listoilla on oltu jo hyvän matkaa toista vuotta, silloin Vapun jälkeen uhosin pitäväni vähän lomaa, enkä tosiaa nyt reiluun pariin kuukauteen ole montaa merkintää tai kommenttia tehnyt. Tämä loppu purjehduskausi vielä menee tällaisten vähän satunnaisten poikkeamisten merkeissä, josko sitten routa ajaisi porsaan kotia.

Näköisiähän ne on kaikki kuvat, toiset vähän enemmän ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 11:27

Ihanaa tosiaankin nähdä edes vilaus Valperista, ihan sydämestä otti, kun näin tuon herran kuvan tässä jokunen päivä sitten. Mukavaa ettei hän ole karannut, mutta lomaa täytyy jokaisen pitää ja seilailla mualiman vesillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 11:40

ihana vanha harmaapäinen herra profiilissa on ja niin kunnioitusta herättävänä että... kiva jotta ehdit kesken purjehduskauden meittii maakrapui moikkaa ain silloin tälöin.. hauskoi reissui sinuillekin, kuin myös muillekkin meneville napsulaisille, itse lähden tästä tuonne merenrantaan, no ehkä pienen pyrähdyksen jonnekin saaristoon paatilla teemme, en ole varma tekeekös mieli merelle, kun täällä on nyt juuri kova tuulikin....sinne rantaan nyt ainakin käy tiemme...ja voin ihailla noita hienoja purjepaatteja rannalta käsinkin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 12:06

Mulla tulee tuosta Valperin kuvasta mieleen sarjakuvahahmo Tintti ja hänellä yhdessä kirjassa ollut valepuku. Ihan saman näköinen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 13:34

Varmaan useampi tottui siihen kaasunaamariäijän kuvaan eikä heti hoksaa kuka tuon uuden kuvan takana on. Monen muunkin kohdalla käy niin että kun kuva vaihtuu ei heti huomaa kuka uuden kuvan takana oikein on. Itselläni sama kuva alusta alkaen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 21.07.2009 - 13:43

Kyllä vain!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 17:21

jep, huomasin myös uuuden kuvan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 18:39

heräshän se kesähorteestaan, hyvä niin ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.07.2009 - 22:47

Onhan valperi aina välillä vilahtanut täällä. Ei ole jäänyt huomaamatta. Gentleman on nyt profiilissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 15:20

Todella hauskaa, otetaan tänään sille.