uskotko että saat joskus eläkevakuutuksesta jotakin takaisin sijoittamallei pääomalle,korkoedun maksat takaisin ,korkeana pidätysp

pankki ottaa omamsa tilinhoitomaksuina ,jos aiot turvata sijoituksen tarvitset lisävakutuksen.turva on vain tarkoitettu sinulle muutoin tarvitset lisävakutuksen varmin voittaja on vakutuksen myyjä.joka ei kerro kaikkea jos et osaa kysyä. paremman turvan saat monista muista kohteista .kannattaa ottaa selvää,et varmasti kadu.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.07.2009 - 00:22

En saa vapaaehtoista eläkevakuutusta enää otettua, kun tapiolan tanhuvilla kalhun kanssa painii lyön.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.07.2009 - 23:57

En usko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 00:01

Entäpä jos sille lisävakuutukselle tulee käyttöä? Saatko sellaisen muihin kohteisiin?
Pysyvä työkyvyttömyys ei ole kovinkaan harvinainen ilmiö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 00:34

tietysti homma pitää tutkia tarkkaan, mutta moni saa ja on jo saanutkin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.07.2009 - 00:38

Ainahan sitä paljon puhutaan ja kaunistellaan ja saadaan velatkin tuntumaan saatavilta kun tuollaisia meille pulliaisille tarjotaan. Mutta ei niin isoa suurennuslasia ole keksittykään, että näkisimme ne rivien väliin kirjoitetut pienen pienellä kirjoitetut mutta sitäkin suuremmat tulkintavaiheessa esiin tulevat tekstit. En usko moiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 01:57

En usko. Parempiakin ja varmempia kohteita kyllä löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 05:49

Eläkevakuuttamisen kannattavuuteen vaikuttavat useat tekijät. Ei ole mitenkään
sanottu, että eläkevakuutus antaisi mainitun ”ylivoimaisen tuoton veroedut huomioiden”. Ei ole
myöskään selvää, että ”mitä nuorempana eläkesäästäminen aloittaa, sitä enemmän hyötyy.”
www2.lut.fi/~vaihekos/pdf/LT...3-2003.pdf

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 09:00

Entäpä jos ei elä eläkeikään asti?
Silloin on säästänyt 30 vuotta turhaan ja mahdollisesti jäänyt useampi reissu tekemättä?
Jos on ylimääräistä rahaa niin kyllä löytyy parempiakin kohteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 21.07.2009 - 13:46

Enpä jaksa uskoa.